تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۳۸۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام تیم‌های تیراندازی و شنا خوزستان به مسابقات کارگری کشور
  تیم‌های شنا و تیراندازی خوزستان در رقابت‌های کارگری کشور شرکت می‌کنند.

فرشید چال اشتری رییس انجمن تیراندازی هیات ورزش کارگری خوزستان اظهار کرد: اولین دوره مسابقات تیراندازی آقایان و بانوان قهرمانی کارگری کشور به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از فردا ۱۸ آذرماه به مدت چهار روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود که تیم‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: تیم آقایان متشکل از سیدفرهاد فخرایی، رضا امیری، احسان غریب و رضا حمدالهه حیدری است. سرمربیگری تم را نیز سیدناصرحسینی‌گهر برعهده دارد. تیم بانوان هم الهام غریب‌رضا، عاطفه محمدی،  محبوبه سرلک و شفق سیف و به سرپرستی معصومه موسوی در مسابقات شرکت می‌کند.

رییس انجمن تیراندازی هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم جهت حضور در مسابقات از یک آذر ماه سال جاری در سالن تخصصی تیراندازی قدس اهواز و سالن تیراندازی هدف دزفول برگزار شد و با آمادگی که در بازیکنان تیم وجود دارد، امیدواریم بتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.

همچنین مجتبی باقری رییس هیات ورزش کارگری مسجدسلیمان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات شنا کارگری کشور از ۱۸ آذرماه به مدت دو روز در خراسان شمالی شهرستان بجنورد برگزار می‌شود که تیم شنا هیات کارگری مسجدسلیمان به عنوان نماینده خوزستان در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی بیان کرد: ساسان کریمی دارنده ۱۴ مدال رنگارنگ و رکوردار کسب مدال در کاروان اعزامی ایران به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا به عنوان نماینده خوزستان در این دوره از مسابقات حضور شرکت می‌کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار