تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۲۳۷۶۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم تحقق سهمیه شغلی معلولان/ غربالگری در جوانی اختیاری است
 نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به مسئله طرح جوان سازی جمعیت گفت: در این طرح غربالگری حذف هم نمی‌شود بلکه اختیاری خواهد بود.

 به گزارش  خوزنیوز و به نقل از مهر ، سید مجتبی محفوظی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم تقدیر از معلولان توانمند آبادان که با حضور نمایندگان مردم آبادان در مجلس، امام جمعه شهرستان آبادان و رئیس اداره بهزیستی آبادان برگزار شد، بیان کرد: ما به‌عنوان نمایندگان و ناظر بر اجرای قانون، مطالبات معلولان را پیگیری خواهیم کرد و خواستار احقاق حقوق معلولان هستیم.

وی با اشاره اختصاص ۳ درصد سهمیه شغلی معلولان در مراکز دولتی تأکید کرد: اگر این قانون اجرا شود بی‌شک مشکلات زیادی از سر راه معلولان برداشته می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس افزود: در منطقه آزاد اروند بالاترین سرانه را نسبت به معلولان کشور داریم و باید به دنبال دلیل آن باشیم و بقایای شیمایی و مواد رادیواکتیو از زمان جنگ تحمیلی ممکن است یکی از موارد تأثیرگذار باشد.

محفوظی در ادامه به مسئله طرح جمعیت جوانی اشاره کرد و گفت: در این طرح غربالگری حذف هم نمی‌شود بلکه اختیاری خواهد بود چون این موضوع در گذشته اجباری بود اما از این به بعد اجباری در کار نیست و هر کسی مختار است که طرح غربالگری را انجام دهد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار