تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۳۷۶۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مطالبات سازمان بهزیستی از وزارت کار دنبال می‌شود
 نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وظیفه ذاتی نمایندگان مجلس پیگیری قوانین مصوب شده از جمله قوانین برای حمایت از معلولان است که بی‌شک مطالبات سازمان بهزیستی از وزارت کار دنبال می‌شود.

  سید محمد مولوی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم تقدیر از معلولان توانمند آبادان که با حضور نمایندگان مردم آبادان در مجلس، امام جمعه شهرستان آبادان و رئیس اداره بهزیستی آبادان برگزار شد، تأکید کرد: بحث نظارت بر قوانین مصوب شده در راستای حمایت از معلولان یکی از مواردی که مجلس به جدیت آنها را پیگیری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این پیگیری وظیفه ذاتی ما نمایندگان مجلس است، افزود: همچنین مسئولیت اصلی و اجرایی این کار بر عهده سازمان بهزیستی کشور است که امید می‌رود که این سازمان بتواند با هماهنگی مجلس برنامه‌هایی را برای بودجه ۱۴۰۱ پیشینی کرده و آنها را ارائه دهد.

نماینده مردم آبادان در مجلس ضمن تقدیر از خیران و مراکزی که در این مراسم حضور و شرکت داشته‌اند، گفت: قول می‌دهیم که برای کمک به همه جامعه معلولان، مطالبات سازمان بهزیستی از وزارت کار را با جدیت دنبال کنیم.

به گزارش مهر، در این مراسم از «مصطفی آل علی» خبرنگار مهر در آبادان به عنوان معلول موفق با اهدای تقدیرنامه‌ای تقدیر و تشکر شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار