تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۳۷۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلانتری: امسال باید پدیده شویم
 سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: وضعیت تیم ما امسال باید در لیگ تثبیت شود و تیم باید در لیگ بماند و بعد باید به دنبال این باشیم که جایگاه خوبی را در لیگ برتر کسب کنیم و پدیده مسابقات شویم.

  علی کلانتری عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهار کرد: همه بازی‌ها بازی‌هایی سخت و دشوار هستند و همه تیم‌های لیگ پرقدرت و آماده هستند. برخی از تیم‌ها برای قهرمانی و سهمیه آسیا می‌جنگند و برخی دیگر از تیم‌ها نیز به دنبال بهبود شرایط خود نسبت به سال قبل هستند.

او افزود: تیم‌هایی مثل فجر سپاسی شیراز وهوادار که امسال به لیگ برتر وارد شده‌ایم شرایط متفاوتی نسبت به دیگر تیم‌ها داریم. ۷۰ تا ۸۰ درصد از تیم‌های لیگ برتر حتی ترکیب تیم‌شان نسبت به سال قبل خیلی تغییر نکرده است و این مساله به روند تیم‌ها خیلی کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تیم ما تغییرات عمده‌ای در شرایط تیم داشته است. امسال از زمانی که شروع کرده‌ایم، هرچه به جلو آمده‌ایم شرایط تیم بهتر شده است و توانسته‌ایم امتیازات خوبی بگیریم. امیدواریم شرایط تیم خودمان را از نظر فنی وکسب نتیجه بهتر کنیم.

کلانتری ادامه داد: بازی فردا در برابر تیم فولاد بازی بسیار سختی است زیرا فولاد یک تیم بسیارخوب با کادر فنی توانمند است. ما مثل همیشه تلاش خواهیم کرد با یک بازی خوب، حتی به دنبال سه امتیاز باشیم. همه بازیکنان تیم ما تلاش و کوشش خواهند کرد هرچند که از ابتدای لیگ بازیکنان مصدومی داشته‌ایم که بسیار تاثیرگذار بوده‌اند.

او افزود: امسال از برخی از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده کرده‌ایم و البته خوب هم جواب داده‌اند و زحمت کشیده‌اند. فردا همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا هواداران تیم خودمان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تیم ما بعد از سال‌ها وارد لیگ برتر شده است و ما با شرایط و امکانات متفاوتی نسبت به سایر تیم‌ها به لیگ برتر آمده‌ایم. مسوولان باید انصاف را برای تیم ما رعایت کنند و همه باید به ما کمک کنند. سطح توقع نباید از تیم ما خیلی بالا برود.

کلانتری عنوان کرد: وضعیت تیم ما امسال باید در لیگ تثبیت شود و تیم باید در لیگ بماند و بعد باید به دنبال این باشیم که جایگاه خوبی را در لیگ برتر کسب کنیم و پدیده مسابقات شویم. همه هم استانی‌ها باید به ما کمک کنند و شرایط نباید به شکلی باشد که همه با یک برد خیلی شیرین شوند و با یک باخت بگویند که این تیم سقوط می‌کند.

او ادامه داد: ما تا آخر فصل چالش‌های زیادی داریم و همیشه برد، باخت و مساوی وجود دارد و باید همه تا آخر در کنار ما باشند. آن‌هایی که باعث می‌شوند سنگی پیش پای تیم ما گذاشته شود، باید بدانند که با کسی خصومت شخصی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تا هر زمان که به ما بگویند که در زمین حافظیه بازی کنید در این زمین بازی خواهیم کرد و هر وقت که استادیوم پارس درست شود در آن زمین بازی خواهیم کرد. هر چقدر در حافظیه بازی کنیم هم اشکال ندارد و زمین این جا مثل قالی کرمان می‌شود و هر چقدر پا بخورد، بهتر می‌شود.

وی بیان کرد: مصدوم‌ها هنوز نرسیده‌اند. ۸۰ درصد بازیکن سرباز گرفته‌ایم و چند بازیکن آزاد جذب کرده‌ایم و حالا در پست‌های تخصصی به مشکل برخورد کرده‌ایم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار