تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۳۷۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی فولاد خوزستان: باید ذهن بازیکنانم را آماده کنم
  سرمربی تیم فولاد خوزستان اعلام کرد: باید ذهن بازیکنانم را آماده کنم تا بتوانیم در ادامه مسابقات روند بهتری داشته باشیم.

  جواد نکونام که در نشست خبری پیش از بازی شرکت نداشت با ارسال فایل تصویری که با اعتراض خبرنگاران همراه شد، گفت: به علاقه مندان فوتبال در استان فارس تبریک می گویم که تیم فجر به لیگ برتر صعود کرد و این حق شیراز بود.

  وی در مود بازی تیمش مقابل فجر نیز گفت:  بازی سختی با این تیم داریم زیرا تمام تیم هایی که با فجر بازی کردند به سخت بودن بازی اشاره کرده اند.

نکونام افزود: مسئله دیگری که باید اشاره کنم این است که تمام تمام هایی که در زمین ورزشگاه حافظیه بازی کردند به کیفیت آن معترض بودند، امیدوارم بازی یکشنبه ۱۴ آذر زمین بازی شرایط خوبی داشته باشد تا ۲ تیم بتوانند خوب فوتبال بازی کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه مصدومان زیادی داریم که به این بازی نمی رسند، گفت: به مدیرعامل باشگاه هم گفته ام مصدومان زیادی داریم امیدوارم بتوانیم با تمرکز بالا مقابل تیم فجر نتیجه لازم را بگیریم.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و فولاد خوزستان از هفته هشتم فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس یکشنبه ۱۴ اذر در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز بر گزار می شود.هم اینک در جدول رده بندی تیم فولاد با ۱۱ امتیاز در رده هشتم  جدول است  و تیم فجر هم با هشت امتیاز یازدهم است.

در رقابت های فوتبال برتر دوره بیست و یکم ۱۶ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول راهی دسته یک می شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار