تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۳۷۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: بازی پایاپایی برابر پیکان انجام دادیم
 سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: پیکان تیم منسجم و با ساختار دفاعی محکم است و در برابر ما بازی پایاپایی انجام داد.

 علیرضا منصوریان شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پیکان تهران بیان کرد: تیم پیکان در خط دفاعی خیلی سرسخت بود و نتایج این تیم نشان می‌دهد چقدر در خط دفاعی خوب هستند.

وی افزود: در نیمه نخست بازی تیم حریف مالک زمین و بازی بود اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم روند تیم صنعت‌نفت بهتر شد و بازی قابل قبولی ارایه دادیم.

منصوریان  گفت: خط دفاعی تیم صنعت‌نفت در طول بازی کم اشتباه بازی کرد این در حالی بود که آنها در خط حمله هم خطرناک بودند.

وی بیان کرد: در اواخر بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی آنها را از دست دادیم در صورتی که تیم پیکان در کل بازی شاید یک موقعیت صددرصد گلزنی داشت.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان ادامه داد: در پنج هفته لیگ با تیم‌های مدعی بازی کردیم و تا حدودی کارمان سخت شد.

منصوریان افزود: تیم فوتبال صنعت‌نفت همیشه در چند هفته اول بی‌پول بوده در حالی که هواداران از تیم نتیجه و برد می‌خواهند؛ باید برای کسب نتیجه مطلوب، شرایط مهیا شود و کسب نتیجه فقط با حمایت همه جانبه به وجود می‌آید.

وی گفت: بازیکنان ما شغل دیگری ندارند، و بی‌پولی، و پرداخت نشدن مطالبات آنها در روحیه تیم تاثیر منفی گذاشته است.

وی ادامه داد: صبر بازیکنان اندازه‌ای دارد و نباید اجازه دهیم مشکلات مالی به تیم ضربه بزند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: خط حمله تیم صنعت نفت قدر فرصت‌ها را نمی‌داند و برای جبران آن باید ضریب اشتباه تیم را پایین آوریم.

منصوریان با بیان اینکه با تیم‌های مدعی لیگ برتر، پایاپای بازی کردیم در صورتی که فاصله زیادی به لحاظ سخت افزاری و مالی بین ما و آنها وجود دارد افزود: کادر فنی با تلاش و تمرین مستمر مشکلات فنی را برطرف خواهد کرد اما باید از آن حمایت شود.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان عصر روز شنبه از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر برابر میهمانش پیکان تهران متوقف شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار