تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۳۷۵۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث پیست‌های آفرود و موتورکراس خوزستان تحول خوبی ایجاد می‌کند
  رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با بیان این‌که رونق و پیشرفت خوبی داشته‌ایم، گفت: افتتاح پیست‌های اتومبیلرانی آفرود و موتورکراس استان که با یک کار جهادی آماده شده‌اند، تحول خوبی در اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان ایجاد می‌کند.

ابراهیم جوانمردی اظهار کرد: مسابقات اتومبیلرانی تایم‌تریل خوزستان روز گذشته برگزار شد که هدف از برگزاری این دوره رقابت‌ها، استعدادیابی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و بالا بردن مهارت‌های عمومی و  فردی در رشته اتومبیلرانی بود.

وی با بیان این‌که مسابقات در سطح کیفی قابل قبولی برگزار شد، گفت: شاهد رقابت خوبی بین شرکت‌کنندگان بودیم و خدا را شکر رشته اتومبیلرانی در خوزستان از پتانسیل خوبی برخوردار است و دیدیم شرکت کنندگان نیز از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان بیان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی در افزایش سطح کیفی ورزشکاران تاثیر بسزایی دارد و تا پایان سال مسابقات دیگری هم مدنظر است و مطمئنا می‌توان از اتومبیلرانی خوزستان که همیشه در مسیر رشد قرار داشته است، بیشتر از این شنید.

وی در ادامه با بیان این‌که پیست‌های اتومبیلرانی آفرود و موتورکراس استان در مجموعه ورزشی غدیر اهواز در آستانه افتتاح هستند، افزود: احداث این دو پیست با یک کار جهادی به پایان رسید و مطمئنا افتتاح این دو پروژه تحول خوبی در اتومبیلرانی و موتور سواری خوزستان ایجاد می‌کند و می‌توانیم ورزشکاران مطرحی را به کشور معرفی کنیم.

جوانمردی گفت: اتومبیلرانی و موتورسوراری خوزستان در شرایط خوبی است و رونق و پیشرفت خوبی داشته‌ایم و با افتتاح این دو پیست نیز در وضعیت خیلی بهتری قرار می‌گیریم و می‌توانیم حرف بیشتری در کشور داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: این دو پیست یک محل ایمن،‌ امن و مناسب برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به رشته‌های آفرود و موتورکراس هستند تا بتوانند به صورت حرفه‌ای آموزش ببینند و وارد عرصه  قهرمانی شوند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: وقتی زیرساخت ما در شرایطی باشد که شرایط آموزش فراهم شود، مطمئنا می‌توانیم برنامه‌های خوبی را اجرا کنیم و مطمئنا موفیقت هم حاصل می‌شود، موفقیتی همراه با کشف استعداد، رشد و رسیدن آن‌ها به مرحله پیشرفت و مطرح شدن در کشور، یعنی تمام آن چه مدنظر و هدف یک هیات ورزشی است. همچنین خدار را شکر در بخش اتومبیلرانی بانوان و بخش همگانی شاهد اتفاقات خوب و امیدوار کننده هستیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار