تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۳۷۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غیرفعال بودن ۳۹۴ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خوزستان
  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از غیرفعال بودن ۳۹۴ واحد صنعتی در شهرک‌های استان خبر داد و گفت: باید تلاش شود تا این واحدها مجددا به چرخه تولید بازگردند.

اخلاق محمدیان اظهار کرد: در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی خوزستان یک‌ هزار و ۷۷۳ واحد صنعتی و تولیدی وجود دارد که از این تعداد ۳۹۴ واحد غیرفعال هستند.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا این واحدهای غیرفعال مجددا به چرخه تولید بازگردند، افزود: عمده واحدهای صنعتی غیرفعال به تملک بانک‌ها درآمده‌اند که در این خصوص در تلاش برای حل مشکلات آن‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و همچنین مسایل مربوط به سرمایه در گردش و... از عمده مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی است که باید مرتفع شوند.

محمدیان با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر واحدهای بسیاری به چرخه تولید بازگشته‌اند، عنوان کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی و حل مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها، زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذار و ایجاد تولید و اشتغال است. خوشبختانه در حال حاضر این فرصت با همکاری استاندار خوزستان و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی در خوزستان در حال محقق شدن است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی کوچک این ظرفیت و توان را دارند در مدت کوتاه به واحد صنعتی متوسط یا بزرگ تبدیل شوند اما باید شرایط برای فعالیت آن‌ها فراهم شود تا بتوانند بدون مشکل تولید داشته باشند و محصولات خود را به فروش برسانند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار