تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۳۷۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در گروه مرگ هستیم / قهرمانی قابل پیش‌بینی نیست
    سرمربی تیم گلف ملی‌حفاری با بیان این‌که امسال تیم‌های مطرح و عنوان‌دار دوره‌های گذشته در یک گروه هستند و رقابت سخت و تنگاتنگ شده است، گفت: این‌که بتوانیم قهرمان شویم را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنم.

گودرز مولایی درباره موفقیت تیمش در هفته اول لیگ برتر کشو، اظهارکرد:‌ نهمین دوره لیگ برتر گلف کشور در حال برگزاری است و روز گذشته برابر تیم منطقه آزاد اروند به برتری رسیدیم. لیگی که تاکنون تیم حفاری در شش دوره آن به قهرمانی و دو دوره نیز به نایب‌قهرمانی رسیده است. به نظرم تیم‌ها امسال نسبت به سال‌های گذشته قوی‌تر شده‌اند و بازیکنان تراز اول کشور هم تقریبا بین تیم‌ها تقسیم شده‌اند و به همین دلیل نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم‌ها به دور دوم صعود می‌کنند.

وی بیان کرد: امسال تیم‌های مطرح و عنوان‌دار دوره‌های گذشته در یک گروه هستند و رقابت سخت و تنگاتنگ شده است. گروه ما به گروه مرگ معروف است و بر این اساس بازی‌ها سخت هستند. پیش‌بینی می‌شود که مسابقات نسبت به فصل‌های قبل گرم‌تر باشد.

سرمربی تیم گلف ملی‌حفاری گفت: این‌که امسال بتوانیم قهرمان شویم را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنم زیرا در بازی گلف هیچ بازی قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است یک بازیکن تراز اول کشور مقابل یک بازیکن جویای نام شکست بخورد و تجربه این مهم را نشان داده است.

وی درباره تاثیر لیگ در داشتن یک تیم‌ملی گلف قوی نیز عنوان کرذ: بدنه تیم‌ملی از همین بازیکنانی است که خود را در لیگ برتر مطرح می‌کنند. بازیکنان در طول سال با برگزاری لیگ تمرینات مستمری دارند و در طول لیگ هم محک می‌خورند و به همین خاطر نیز آمادگی خوبی دارند و می‌توانند خود را معرفی کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار