تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۳۷۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«یک اتفاق کوچک» در دیوژن گرجستان
  فیلم‌ «یک اتفاق کوچک» ساخته‌ سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه‌ دوّمین جشنواره‌ ‌بین‌المللی فیلم «دیوژن» (Diogenes) گرجستان انتخاب شد.

  از میان ۱۱۳۲ فیلم ارسال ‌شده به این جشنواره‌ ‌بین‌المللی ۸۰ اثر توسط هیات انتخاب برای رقابت در بخش مسابقه‌ جشنواره‌ ‌بین‌المللی «دیوژن» انتخاب شده‌اند. این جشنواره به نام فیلسوف معروف یونان باستان «دیوژن» نامگذاری شده است.

ریاست افتخاری هیات داوران جشنواره را الدار شنگلایا (Eldar Shengelaia) فیلم‌ساز مشهور سینمای گرجستان برعهده دارد.

اسامی عوامل تولید فیلم «یک اتفاق کوچک» به این شرح‌اند:

نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا، صدابردار نریشن: محمد زربخش، صداگذار: حسین قورچیان، عکاس و مجری طرح: حمید تجلی‌فرد، تیتراژ: حجت کایدخورده، مترجم انگلیسی: سید عزیز رودبندی، مترجم ایتالیایی: سیدرضی طبیب، با همکاری: نادر سعادتی‌فرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، با حضور: مجید اردلان، علی قاسمی، تهیه‌کننده: سید رضا سبزقبا.

دوّمین دوره‌ این جشنواره‌ از ۱۲ تا ۱۵دسامبر ۲۰۲۱ مطابق با ۲۱ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۰ به همت آکادمی فیلم گرجستان و اتاق فرهنگ گرجستان در تفلیس پایتخت و بزرگ‌ترین شهر گرجستان برگزار خواهد شد و در آیین پایانی آن که به صورت زنده از طریق اینترنت پخش خواهد شد جوایز برگزیدگان به فیلم‌ها و فیلم‌سازان برتر اهدا خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار