تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۲۳۷۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیروگاه رامین اهواز رتبه سوم ساخت قطعات نیروگاهی را کسب کرد
در ارزیابی سالیانه‌ شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، نیروگاه رامین اهواز موفق به کسب رتبه سوم در زمینه ساخت قطعات نیروگاهی شد.
 خلیل محمدی، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به کسب رتبه سوم ساخت قطعات نیروگاهی در ارزیابی سالیانه شرکت مادر تخصصی تولید برق گفت: تکیه بر دانش و توانمندی داخلی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های ما به منظور رفع چالش‌های فنی و گذر از تحریم‌های سال‌های اخیر بوده و خداوند را شاکریم که توانستیم با این نگرش، بخش عمده‌ای از نیاز واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین به قطعات صنعتی را از طریق کارگاه‌های مستقر در این نیروگاه مورد ساخت و استفاده قرار دهیم.

او با اشاره به بازسازی بسیاری از قطعات و تجهیزات این نیروگاه با تلاش همکاران متخصص و با تجربه این واحد صنعتی افزود: تمرکز بر خودکفایی ملی و حمایت از سازندگان داخلی قطعات و تجهیزات نیز از اولویت‌های ما بوده و طی سال‌های اخیر نیز با تعاملات و ارتباطات فنی – مهندسی توانستیم زمینه همکاری‌های متعددی را در این خصوص ایجاد کرده و بخشی از نیاز‌های خود را از طریق شرکت‌های توانمند ایرانی تأمین کنیم.

در متن لوح تقدیر که از طرف محسن طرزطلب، شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی به مدیرعامل نیروگاه اهداء شد، آمده است:

جناب آقای مهندس خلیل محمدی
مدیرعامل محترم شرکت مدیریت تولید برق رامین اهواز

باسلام

صنعت تولید برق به مدد هوشیاری و مساعی تلاشگران لایق و متعهد در نظام جمهوری اسلامی، همواره منشأ سازندگی و آبادانی کشور عزیزمان بوده است.

بی شک استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلندی آن مرهون تلاش‌های ارزنده مدیران کارآمد و لایقی است که در راه خدمتگزاری صادقانه به مردمان این مرز و بوم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و آینده روشن این سرزمین و تامین برق مستمر و پایدار کشور را تضمین کرده اند. بدینوسیله از تلاش‌ها و مساعی ارزشمند آن شرکت در زمینه ساخت داخل قطعات که بر اساس مبلغ قرارداد رتبه سوم را کسب نموده اید تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است در پناه ایزد منان در عرصه خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موید و پیروز باشید.

محسن طرزطلب، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار