تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۳۷۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت آبادان با "بنزین سبز" در اندیشه اولین برد خانگی
  تیم های نفتی خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود می روند.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از امروز سیزدهم آذرماه آغاز می شود که نفت آبادان به مصاف تیم پیکان می رود و نفت مسجدسلیمان رو در روی هوادار قرار می گیرد.

هوادار – نفت مسجدسلیمان

شاگردان کمالوند روزهای خوبی را پشت سر نمی گذرانند و در سه هفته اخیر لیگ به سه شکست متوالی رسیده اند. کمالوند هم معتقد است که نتایج تیمش سینوسی بوده و دلایل غیر فنی دارد و این نتایج حاصل  قضاوت داوران بوده است.

نفت این هفته باید برابر هواداری بازی کند که اگر چه اولین حضور در لیگ را تجربه می کند اما بازی های نسبتا خوبی را به نمایش گذاشته و بر این اساس نمی تواند حریف آسانی برای نفت باشد. بازی بین دو تیم قعر جدولی که در تلاش هستند با کسب سه امتیاز به وضعیت خود سر و سامان دهند، می تواند دیدنی باشد.

نفت از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (شنبه) میهمان تیم هوادار است.

نفت آبادان – پیکان

نفت با تساوی مقابل استقلال تهران به بازی با پیکان رسیده است، تساوی که انگیزه خوبی به تیم منصوریان داده است. منصوریان هم از شکل بازی تیمش راضی است و می گوید با انرژی که در تیمش وجود دارد و ارتباط عاطفی که بین بازیکنان و نحوه بازی‌شان است، امروز بازی خوبی برابر پیکان به نمایش می گذارند. البته منصوریان این روزها با بنزین سبز تیمش یعنی همان جوانانش به رقم زدن اولین برد خانگی بیشتر امیدوار شده است.

تیم نفت امروز میزبان پیکان است، تیمی که سه هفته  طعم برد را نچشیده است و امروز برای برد در آبادان وارد زمین می شود. بازی که نفتی ها برد آن را می خواهند تا به حسرت نبردن در خانه پایان دهند.

نفت آبادان از ساعت ۱۶ امروز میزبان تیم پیکان است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار