تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۳۷۴۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی فرصت‌های اقتصادی صنایع دستی در خرمشهر
 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی خرمشهر گفت: فرصت‌های اقتصادی صنایع دستی خرمشهر از طریق برگزاری نمایشگاه در حال معرفی است.

سجاد پاک گهر  با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی روی رودخانه کارون اظهار کرد: این نمایشگاه که برای سومین در عرشه کشتی عقاب روی رودخانه کارون خرمشهر در حال برگزاری است تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد فضای نمایشگاه به هنرمندان صنایع دستی شهرستان آبادان اختصاص داده شده است، افزود: غرفه‌های این نمایشگاه در این دوره شاهد آثاری از کپوبافی، گلیم‌بافی، معرق، منبت، صنعت چرم و حصیربافی خواهند بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر توضیح داد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، معرفی دستاوردهای صنعتگران و هنرمندان این دو شهرستان، معرفی فرصت‌های اقتصادی و همچنین ایجاد انگیزه و حمایت از هنرمندانی است که در حفظ و انتقال این مواریث سال‌ها به فعالیت پرداختند و از ارکان اصلی فرهنگی جامعه محسوب می‌شوند.

پاک گهر گفت: این نمایشگاه در بلوار ساحلی خرمشهر، روبه‌روی بانک ملی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان به صنایع دستی و هنرهای سنتی است.

به گزارش مهر، سازمان منطقه آزاد اروند، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر و شهرداری خرمشهر بخشی از متولیان برگزاری این نمایشگاه هستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار