تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۳۷۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسیج خوزستان در الگوسازی اقتصاد مقاومتی مردم سالار پیشتاز است
  رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان این که یکی از کارهای بسیج الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است، گفت: خدا را شکر استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.  

سردار سلیمانی امروز یازدهم آذرماه در حاشیه افتتاح کارخانه تولید پوشاک نظامی و صنعتی در اهواز، اظهارکرد: ما ظرفیت های فراوانی در کشور برای حل مشکلات اقتصادی داریم و با برنامه ریزی درست می توان این ظرفیت ها را به میدان آورد و بر مشکلات اقتصادی چیره شد. 

وی افزود: امروز در اهواز شاهد بهره برداری کارخانه تولید پوشاک نظامی و صنعتی هستیم که در مسیر اقتصاد مقاومتی مردم سالار از یک چرخ خیاطی شروع شد و با پشتیبانی بسیج سازندگی خوزستان، امروز به کارخانه تولیدی پوشاک رسیده است و در سال های آینده نیز توسعه پیدا خواهد کرد. 

رییس بسیج مستضعفین کشور گفت: این الگوسازی به ما نشان می دهد که در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و با میدان آوردن همه ظرفیت ها می توانیم بر مشکلات اقتصادی چیره شویم.  

وی عنوان کرد: یکی از کارهای بسیج نیز الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است که خدا را شکر استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.

سلیمانی بیان کرد: برنامه سازمان بسیج سازندگی نیز پشتیبانی جدی تر، موثرتر وسیع تر از کارهای مردمی است و تلاش خواهیم کرد که مردم و به ویژه جوانان بتوانند در اقتصاد مقاومتی مردم سالار نقش آفرینی کنند و شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار