تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۳۷۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آثار برتر پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند معرفی شدند
  آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند پنجشنبه با معرفی آثار برتر در سرسرای سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

 هیات داوران، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به شهرام پورعسگر و علی عباسیه برای طراحی لباس نمایش زامبی و زینب حقیقت و احسان بنی طرفی برای طراحی لباس نمایش موسی پیامبر تقدیم کردند.
هیات داوران این جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی گریم را به فاطمه اعزاری طراح گریم نمایش فصلی برای شکستن استخوانها اهدا کردند.
در بخش طراحی صحنه و نور، هیات داوران از ابوالفضل بالود طراح صحنه نمایش فصلی برای شکستن استخوان ها تقدیر و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به زینب حقیقت و احسان بنی‌طرفی برای نمایش موسی پیامبر اهدا کردند.
همچنین هیات داوران در بخش بازیگری زن لوح تقدیر و جایزه نقدی را به زینب حقیقت برای بازی در نمایش های موسی پیامبر و زامبی، مرجان بنی‌سعید برای بازی در نمایش گودو از شط می‌آید و آمنه پورحسینی برای بازی در نمایش فصلی برای شکستن استخوان‌ها تقدیر کردند.
هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به وفا رشیدی برای بازی در نمایش پرواز به تاریکی اهدا کردند.
در بخش بازیگری مرد نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مسعود بغلانی برای بازی در نمایش فصلی برای شکستن استخوان‌ها، شهرام پورعسگر برای بازی در نمایش زامبی و محمدجواد سلمی‌نژاد برای بازی در نمایش موسی پیامبر تقدیر شد.
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش از سوی هیات داوران به سهراب بنایی برای بازی در نمایش پرواز به تاریکی تعلق گرفت.

هیات داوران این جشنواره در بخش نمایشنامه نویسی لوح تقدیر و جایزه نقدی را به شهرام پورعسگر و علی عباسیه برای نگارش نمایشنامه زامبی اهدا کردند.
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در این بخش نیز از سوی هیات داوران به آمنه پورحسینی و پژمان مهراب پور برای نگارش نمایشنامه فصلی برای شکستن استخوان‌ها تعلق گرفت.
در بخش کارگردانی نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به احمد مسافری برای کارگردانی نمایش زمین سرخ تعلق گرفت؛ زینب حقیقت و احسان بنی‌طرفی برای کارگردانی موسی پیامبر و فربد نوایی‌فر و وفا رشیدی برای کارگردانی نمایش پرواز در تاریکی اهدا شد.
 تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی جشنواره نیز از سوی هیات داوران به پژمان مهراب پور برای کارگردانی نمایش فصلی برای شکستن استخوان‌ها تعلق گرفت.

هیات داوران پنجمین جشنواره تئاتر استانی اروند نمایش‌های برای شکستن استخوان‌ها از شهرستان خرمشهر به کارگردانی پژمان مهراب‌پور و پرواز به تاریکی از شهرستان آبادان به کارگردانی فربد نوایی‌فر و وفا رشیدی را بدون اولویت به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی فجر معرفی نمود.
فرهاد قائمیان، اکبر سعیدی و حسن عابدی داوران پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند بودند.

در این جشنواره که به مدت سه شب در آبادان و خرمشهر برگزار شد هشت اثر در معرض نمایش گذاشته شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار