تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب ۵۹ شهردار جدید در خوزستان
  مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان از تعیین ۵۹ شهردار جدید در این استان خبر داد و گفت: پرونده ۲۰ شهردار دیگر نیز توسط حراست‌ در دست بررسی است و تا ۲ هفته آینده جمع بندی نهایی این انتصابات اعلام خواهد شد.

 مهراب فلسفی زاده پنجشنبه در نشست معاون عمرانی وزیر کشور با استاندار خوزستان و  جمعی از شهرداران استان در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان بیان کرد: ۵۱ شهر زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت در خوزستان وجود دارد که به دلیل نداشتن درآمد مناسب و ارزش افزوده اندک در شرایط بسیار بدی هستند.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها با سابقه ایثارگری بیان کرد: پرونده این کارکنان در ۶۰ شهرداری استان به گزینش ارسال شده است تا اقدامات لازم انجام شود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: آزمونی در اردیبهشت ماه برای تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری های استان برگزار و فهرست پذیرفته شدگان به وزارت کشور ارسال شد تا نیروهای شهرداری‌های خوزستان ساماندهی شوند.

وی افزود: ۲۶ هزار نیرو در شهرداری های استان مشغول به کار هستند که بخش عمده آن ها بدون ضوابط جذب شده اند.

فلسفی زاده با بیان اینکه ۷۶ درصد جمعیت خوزستان در شهرها زندگی می کنند، اظهارداشت: امسال مقرر شده ۶ درصد ارزش افزوده به شهرداری ها پرداخت شود که می تواند کمک بزرگی به فعالیت شهرداری ها باشد.

معاون عمرانی وزیر کشور امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرداری اهواز از وضعیت معابر و جاده ها و فاضلاب شهر کوت عبداله مرکز شهرستان کارون بازدید کرد.

جمالی نژاد امروز پنجشنبه برای حضور در رزمایش اقتدار بسیج و گروهای جهادی سفر کرد و با جمعی از شهرداران استان نیز دیدار نمود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار