تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۲۳۷۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری‌ها در صورت نبود متقاضی در اولویت مزایده‌های معادن قرار می‌گیرند
 در شورای معادن استان خوزستان به ریاست استاندار خوزستان مقرر شد شهرداری‌ها در صورت عدم وجود متقاضی در اولویت مزایده‌های معادن قرار گیرند.

صادق خلیلیان در پایان نشست شورای معادن استان که امروز، ۹ آذرماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نقاط قوت استان خوزستان معادن آن است که در زمینه‌های مختلف ما می‌توانیم از آن‌ها بهره‌برداری کنیم، صنایع را گسترش دهیم و زنجیره‌های تولید را به همدیگر وصل کنیم و ارزش افزوده بیشتری را برای استان به ارمغان بیاوریم.

  وی افزود: در این راستا قرار بر این شد که یک نقشه راهبردی و برنامه میان‌مدت را دست اندرکاران با یک کارگروهی که تشکیل دادیم و اعضای شورا را مشخص کردیم آن‌ها طی نشستی نقشه راه را تهیه کنند تا بر آن اساس توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید را ما در استان به نفع ایجاد ارزش افزوده بیشتر داشته باشیم.

خلیلیان تصریح کرد: در خصوص برخی از معادن تصمیم بر این گرفته شد که در صورتی که در مزایده‌ها فرد متقاضی مشخص نشد ما شهرداری‌ها را در اولویت خود قرار دهیم و یک ارزش افزوده‌ای را برای شهرداری‌ها و منافع عمومی آن شهرها به ارمغان بیاوریم و بتوانیم یک پشتوانه مالی را برای شهرداری‌ها داشته باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار