تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۳۷۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام 2 باند سارقان تلفن همراه در "آبادان"
 فرمانده انتظامي آبادان از دستگیری اعضای 2 باند سارقان تلفن همراه با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خوزنیوز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين زلقي" با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه با تهدید سلاح گرم و سرد در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و فعال سازی گشت‌های نامحسوس اعضای باند 3 نفره سارقان را با یک دستگاه موتورسیکلت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند که در بازرسی بدنی از آنان يک قبضه اسلحه کلت کمري، 2 قبضه سلاح سرد، 4 دستگاه تلفن همراه و يک‌دستگاه موتورسيکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آبادان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پليس آگاهی اعضاي يک باند 4 نفره سارقان مسلح تلفن همراه را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان يک قبضه اسلحه کلت کمري، 2 قبضه سلاح سرد و 7 دستگاه موبایل سرقتي کشف شد.

سرهنگ زلقی با بيان اينکه متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به 11 فقره سرقت تلفن همراه که 7 مورد آن به عنف بوده اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار