تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۳۷۲۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار مدیر تعاون روستایی خوزستان با مدیران شرکت های تعاونی در اندیمشک/برگزاری نمایشگاهی برای معرفی هنر دست بانوان ایران زمین

  محمد امین معین راد مدیر تعاون روستایی خوزستان در سفری کاری به شهرستان اندیمشک با مدیران عامل شرکت های تعاونی روستایی، تولید، کشاورزی، زنان و دامداران دیدار و گفتگو کرد.
 به گزارش خوزنیوز و به نقل از  روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان موضوع این دیدار حول حل مشکلات تعاونی ها، نحوه و چگونگی ارائه خدمات به اعضاء ، آخرین وضعیت سوددهی و یا زیان ، تراز مالی شرکت ها و همچنین آخرین وضعیت برگزاری مجامع و ... بوده است.
همچنین مدیر تعاون روستایی خوزستان به مدیران شرکت قول داد تا در رفع مشکلات آنها تمام تلاش خود را بکار گیرد.


 
برگزاری نمایشگاهی برای معرفی هنر دست بانوان ایران زمین
 
به مناسبت هفته بسیج نمایشگاهی با موضوع عفاف و حجاب در مدیریت تعاون روستایی خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان مهندس محمد امین معین راد گفت: به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه یک روزه ای با عنوان حجاب و عفاف در تعاون روستایی خوزستان برگزار و هدف ما در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشتن هنر دست بانوان ایران زمین است.
وی ادامه داد: توجه به هنر دست و صنایع دستی که بانوان در خلق آن تلاش می کنند می بایست در کشور فرهنگ سازی و به الگو مبدل شود، زیرا فرهنگ ایرانیان در زمینه حجاب و عفاف و همچنین تولیدات صنایع دستی فرهنگی غنی و چند هزار ساله است و می بایست این فرهنگ در دنیا گسترش یابد.
مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان گفت: با توجه به اینکه در هفته بسیج قرار داریم و همچنین اینکه یکی از شعارهای بسیجیان توجه به عفاف و حجاب است ، این نمایشگاه برگزار و قطعا ما تا لحظه ای که جان در بدن داریم ره سپاریم با ولایت تا شهادت.
گفتنی است نمایشگاه فوق یک روزه و با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد برگزار شده است.


بسته شدن قرارداد ۶۱۶ هکتار از اراضی کشاورزی برای کشت پائیزه

رئیس تعاون روستایی شهرستان خرمشهر گفت: در راستای کشاورزی قراردادی که جهاد کشاورزی با کشاورزان در راستای حمایت از آنها انجام می دهد، ۶۱۶ هکتار از اراضی کشاورزی خرمشهر به سرانجام رسیدند.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان عباس دریساوی گفت: با توجه به اینکه کشاورزی قراردادی یکی از بهترین شیوه ها برای فعالیت با حمایت کشاورزی است، ۶۱۶ هکتار از اراضی کشاورزی خرمشهر بین ۱۲ کشاورز که ۸۵ هکتار آن در حفار شرقی، ۸۱ هکتار در شلمچه و ۴۵۰ هکتار آن در مسیر کارون می باشد بسته و تعاون روستایی موظف به تامین کود و بذر این کشاورزان برای کشت پائیزه شده است.
وی ادامه داد: کود و بذر به صورت اعتباری در میان کشاورزان قرار می گیرد و بعد از جمع آوری محصول از سوی کشاورزان دولت سهم خود را از فروش بذر و کود برداشت خواهد کرد.
رئیس تعاون روستایی خرمشهر گفت: محدوه حفار شرقی و شلمچه جزء طرح مقام معظم رهبری در خوزستان می باشد و امیدواریم شاهد رونق کشاورزی در این اراضی باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار