تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۲۳۷۲۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زوج‌های نابارور نگران هزینه‌های درمان نباشند
معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت خوزستان از پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری از طرف این دستگاه اجرایی خبر داد.
  جمال امام‌زاده با اشاره به تصویب بودجه‌ای برای درمان ناباروری در دولت طی امسال در مجلس و ابلاغ آن به سازمان‌های بیمه گر گفت: هزینه بیمه شده نابارور با معرفی پزشک، از سوی بیمه سلامت پرداخت می‌شود.زوج‌های نابارور نگران هزینه‌های درمان نباشند

وی با بیان اینکه استان‌ها متناسب با اسنادی که تولید می‌کنند، می‌توانند از این اعتبار بهره‌مند شوند، افزود: هر استانی که بیشتر نسخه تولید کند از اعتباری که دولت پیش بینی کرده مقدار بیشتری دریافت خواهد کرد.

امام‌زاده با بیان اینکه حدود ۲ هفته از زمان ابلاغ این طرح می‌گذرد و دستورالعمل اجرایی آن برای ما ارسال شده است، اظهار داشت: از این پس همکاران ما به دنبال انعقاد قرارداد با مراکز درمان ناباروری رفته و بیمه شدگان نابارور، می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.

معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: نامه‌ای برای سازمان نظام پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال کردیم تا مراکز ناباروری موجود در خوزستان را به ما اعلام کنند تا با آن‌ها وارد مذاکره شویم.

این مقام مسئول در خصوص طرح پزشک خانواده شهری گفت: این طرح از اوایل آبان امسال در خوزستان آغاز شد و از این پس افرادی که دفترچه بیمه سلامت همگانی دارند، به پزشکان خانواده انتصاب داده شده و می‌توانند از خدمات درمانی بخش دولتی و خصوصی بهره‌مند شوند.

وی اذعان داشت: تاکنون حدود ۳۲۰ هزار نفر از جمعیت حدود ۴۵۰ هزار نفری بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی در خوزستان را انتصاب زدیم و این افراد با مراجعه تدریجی به پزشک خانواده خود می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار