تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۳۷۱۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخریب آثار به‌جامانده از جنگ خیانتی بزرگی به دفاع مقدس است
 رئیس بیمارستان شهید کلانتری در دوران دفاع مقدس گفت: بیمارستان‌های اندیمشک از مهم‌ترین مراکز درمانی دوران دفاع مقدس بودند و چرا برخی نقاط بیمارستانی با این اهمیت تاریخی تخریب شد.

  محمد تأیید امروز در نشست خبری کتاب «حوض خون» که در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شد، گفت: فرماندهان زیادی در این بیمارستان زندگی کردند، برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های همه عملیات‌های قرارگاه کربلا و قرارگاه حمزه در اتاق پرستاری بیمارستان شهید بقایی قدیم با حضور شهید احمد سیاح، شهید حسین امامی شهید غلامرضا رهبری در این بیمارستان انجام می‌شد.

رئیس ستاد درمان جنوب در جنگ و رئیس بیمارستان شهید کلانتری در دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه این اتاق امروز به‌جای حفظ آثار متعلق به بخش فاضلاب است، افزود: توصیف روایات رخت شور خانه تنها بخشی از زحمات زنانی است که در بخش رخت شور خانه بیمارستان شهید کلانتری داوطلبانه خدمت می‌کردند.

وی تأکید کرد: ساخت انیمیشن کمک بزرگی به حفظ ارزش‌ها و خدمت زنان داوطلب رخت شور خانه اندیمشک می‌کند چون توصیف محیطی با حوض‌های پر از خون و بوی خون، پوتین‌ها، لباس‌ها و پتوهایی با تکه‌های به‌جامانده از بدن مجروحان و شهدا کار آسانی نیست

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار