تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۳۷۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۸۰۰ دانش آموز خوزستانی در دفاع مقدس شهید شدند
 مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: دو هزار و ۸۰۰ دانش آموز از این استان در طول هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

  کوروش مودت پیش از ظهر امروز یکشنبه در دومین یادواره شهدای فرهنگی استان خوزستان و ضمن گرامیداشت یاد ۳۰۵ شهید فرهنگی این استان گفت: دستاوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس باید به‌صورت کتبی مستندسازی شود تا ایثار رزمندگان برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

مودت از بسیج به‌عنوان یک بینش، مکتب و نگرش که در هر حوزه‌ای عامل توسعه و تعالی است، نام برد و افزود: گسترش روحیه بسیجی در جامعه و دستگاه‌های اجرایی، کار و فعالیت مضاعف را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه کشور همچنان نیازمند بینش و فرهنگ بسیجی است، اظهار کرد: فعالیت‌های بسیج تنها مربوط به دوران جنگ نیست بلکه بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بسیج در شرایط کرونا اقدامات ارزشمندی را همچون کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام داده است.

وی افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند با توزیع بسته‌های آموزشی و همچنین حمایت از دانش آموزان کم برخوردار از دیگر اقدامات ارزنده نیروی مقاومت بسیج در استان خوزستان است.

مودت با اشاره به نقش‌آفرینی فرهنگیان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در استان خوزستان دو هزار و ۸۰۰ دانش آموز به شهادت رسیدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرهنگیان بسیجی در هر شرایطی در کنار نظام و مردم بوده و در شرایط کرونایی نیز برخی فرهنگیان در قالب مربیان سلامت به مردم خدمت‌رسانی کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار