تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۳۷۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اختصاص یافت
 یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری انجام شده ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار خارج از شمول برای کمک به تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اختصاص یافت.

  جلیل مختار یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی ارسال نامه‌ای از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر افزایش اعتبارات خارج از شمول در سال ۱۴۰۰، برای کمک به توسعه ورزش همگانی در استان خوزستان و به ویژه تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان این موضوع مورد تائید و با آن موافقت شد.
وی افزود: پس از دریافت تائیدیه از سوی مدیر کل انرژی سازمان برنامه و بودجه ، نامه‌ای در این رابطه به معاونت تلفیق سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور نهایی شدن این اعتبار پیگیری لازم برای صدور مجوز پرداخت به صورت خارج از شمول به شرکت ملی پالایش و پخش انجام گردید.
مختار بیان کرد: ردیف خارج از شمول تنها برای اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته شده که بر اساس آن اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اجازه برداشت و پرداخت مبلغ یاد شده به تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان را دارد.

پیش از این نیز از سوی وزارت نفت ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نظر گرفته شد که این اعتبار هنوز به حساب این باشگاه واریز نشده است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا دوشنبه از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر میزبان استقلال تهران است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار