تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۳۷۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی تماشاگران آماده نیست
دبیر هیات فوتبال آبادان گفت: به دلیل عدم اتصال اینترنت در ورزشگاه تختی آبادان، ورود تماشاگران به این ورزشگاه در دیدار صنعت‌نفت و استقلال امکان‌پذیر نیست.

امید صالحیان اظهار داشت: گیت‌های ورودی به ورزشگاه تختی آبادان آماده است ولی به دلیل عدم اتصال آنها به اینترنت امکان شناسایی افراد با کد ملی و کارت واکسن در این گیت‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تنها مشکل ورزشگاه تختی آبادان در حال حاضر اینترنت است گفت: به دلیل فرصت اندک باقی مانده تا برگزاری دیدار بین تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران امکان اتصال گیت‌های ورودی این ورزشگاه  به اینترنت وجود ندارد.

دبیر هیات فوتبال آبادان افزود: موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان برای اتصال اینترنت در ورزشگاه تختی پیمانکاری را مشخص و مبلغی به حساب وی واریز کرده و قرار است در هفته آینده مشکل اینترنت این ورزشگاه برطرف شود.

صالحیان بیان کرد: قطعا برگزاری بازی با حضور تماشاگران آبادانی شور و هیجان دیگری دارد ولی برای ورود آنها باید بستر آماده باشد که امیدواریم از بازی بعدی با صلاحدید سازمان لیگ شرایط برای حضور آنها در ورزشگاه تختی آبادان مهیا شود.

تیم فوتبال صنعت‌‍نفت آبادان که با چهار امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد فردا دوشنبه از هفته هفتم لیگ برتر میزبان استقلال تهران است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار