تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۳۷۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفع تصرف اراضی ملی در بندر امام خمینی
۱۵ قطعه زمین دولتی به ارزش ۱۲میلیارد تومان در بندر امام خمینی رفع تصرف شد.
  رئیس اداره راه و شهرسازی بندرامام خمینی گفت: چندین فقره تصرفات با احکام قضایی رفع تصرف شد که ارزش ریالی آن معادل ۱۲ میلیارد تومان بود.رفع تصرف اراضی ملی در بندر امام خمینی


حسین شریفی افزود: این ساخت و ساز‌های غیر مجاز به شکل غیر قانونی و با تصرف اراضی دولتی انجام شده بود که با حکم مقام قضایی تخریب و به وضعیت سابق برگشت.

وی با اشاره به مکان تصرفات اظهار داشت: ۱۵ قطعه زمین دولتی با کاربری‌های مختلف جنب تلمبه خانه شماره ۴ رفع تصرف شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بندر امام خمینی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی دستگاه قضا، نیروی انتظامی و فرمانداری در رفع تصرف اراضی شهرستان اضافه کرد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی همواره همکاری موثری با یگان حفاظت اراضی اداره کل در حفاظت از بیت المال داشته اند.

شریفی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های این اداره است، اذعان داشت: اداره راه و شهرسازی شهرستان در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات قلع و قمع و رفع تصرف را با قاطعیت و حمایت دستگاه قضایی انجام می‌دهد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بندر امام خمینی از شهروندان خواست برای جلوگیری از تصرفات و در همراهی با یگان حفاظت با شماره ۱۶۵۶ به عنوان پل ارتباطی مقابله با زمین خواری تماس تلفنی برقرار کنند.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار