تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۳۷۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استمرار جریان گاز وظیفه خوزستان است
سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران استمرار جریان گاز را وظیفه خوزستان دانست و گفت: شیوه فروش باید بروزرسانی شود.
 سیدجلال نورموسوی، سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مراسم تکریم مدیر عامل پیشین و معارفه سرپرست جدید گاز خوزستان گفت: صنعت گاز خوزستان دارای سرمایه‌های بی بدیلی است که مطمئناً از این ظرفیت‌ها باید در جهت بهبود و بالا بردن راندمان کار استفاده کرد.

او با تاکید بر اینکه سیستم‌های سنتی دیگر قابلیت اجرا ندارند و بهینه کاوی به عنوان ابزار پیشرفت محسوب می‌شود، افزود: رشد بهتر سازمان با ابزاری نظیر باشگاه بهینه کاوی فزاینده می‌شود، این در حالی است که علیرغم ارائه الکترونیک خدمات گازرسانی از طرق مختلف، در ارائه خدمات به مردم بسیار ضعیف هستیم و در این رابطه باید رضایتمندی مردم را مورد توجه قرار دهیم.

نورموسوی استمرار جریان گاز یکی از وظایف مهم خوزستان دانست و اظهار داشت: این مسئله نتیجه بهره وری منابع و نهایتاً رضایتمندی ذینفعان را در پی دارد، زیرا شرکت گاز یک بنگاه اقتصادی است و به همین سبب شیوه فروش ما نیاز به بروزرسانی دارد و در این رابطه قوانین راکد را باید با نواندیشی جاری سازی کرد.

این مقام مسئول ضمن تجلیل از ابول پور، مدیر عامل پیشین گاز خوزستان تصریح کرد: حسن شهرت اجتماعی، رضایتمندی کارکنان، خستگی ناپذیری و روحیه جهادی از ویژگی‌های برجسته او به شمار می‌روند.

سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ضمن معارفه زری میدانی به عنوان سرپرست گاز خوزستان، بیان داشت: از ظرفیت‌ها و سرمایه منابع انسانی در جهت بالا بردن میزان رضایت مندی استفاده شود و در بهره گیری از توانمندی‌ها نباید غافل شویم، البته اگر تغییری در ساختار داخلی انجام می‌شود باید با توجه به شایسته سالاری صورت بگیرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار