تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۲۳۷۰۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره تعاون روستایی اندیمشک:
نهاده‌های دامی و کشاورزی در اندیمشک توزیع شد
زراعی گفت: نهاده‌های دامی و کشاورزی جهت کشت پاییزه خریداری شده و میان جامعه هدف توزیع شدند.
  بهروز زارعی رییس اداره تعاون روستایی اندیمشک می‌گوید که نهاده‌های دامی و کشاورزی جهت کشت پاییزه خریداری شده و میان جامعه هدف توزیع شدند.

او افزود: تعاون روستایی با ظرفیت دارا بودن ۳ شرکت تعاونی تولید، ۲ شرکت دامداری کشاورزی، یک شرکت ایثارگران، یک شرکت نظام مهندسی و ۴ شرکت تعاون روستایی در سطح اندیمشک است که نهاده‌ها را میان دامداران و کشاورزان توزیع می‌کند.

به گفته زارعی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون مقدار یک هزار تن سبوس،۲۳۴ تن کنسانتره دامی، ۸۱۸ تن کنسانتره کارخانه‌ای،۴۸۶ تن سبوس،۳۸۴ تن جو،۳۸۵تن ذرت،۱۴۴ تن سویا و ۲ هزار تن آرد از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی میان کشاورزان، دامداران، اصناف، نانوایی‌ها و ... در سطح اندیمشک و بخش الوار گرمسیری توزیع شده است.

همچنین ۷ تن کلزا و ۵۰۰ تن گندم و یکهزار و ۸۰۰ تن کود با توجه به تخصیص سهمیه‌ای از ناحیه تعاون روستایی میان کشاورزان توزیع شد.

رییس اداره تعاون روستایی اندیمشک یادآور شد: با توجه به رسالت تعاونی گری این اداره ۲ فروشگاه در سطح اندیمشک راه اندازی کرده، که این فروشگاه‌ها گوشت گرم، مرغ و سایراقلام مصرفی را با تخفیفات ویژه در اختیار عموم مردم قرار می‌دهند و تاکنون در این زمینه خدمات بسیار خوبی به شهروندان ارائه شده است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار