تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۳۷۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز به کار رسمی سامانه هوشمند امداد و کارآمد در خوزستان
مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان: سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» برای تسریع در حمایت از مددجویان به طور رسمی آغاز به کار کرد.
لفته میاحی افزود: سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» در سطح استان خوزستان آغاز به کار کرد که از این طریق درخواست‌های مددجویان و سایر نیازمندان به شکل ساده و سریع‌تر رسیدگی خواهد شد.آغاز به کار رسمی سامانه هوشمند امداد و کارآمد در خوزستان

وی با اشاره به راه اندازی موفق سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» به صورت پایلوت طی یک ماه گذشته اظهار داشت: از امروز شنبه، ۶ آذر تا پایان دی ماه امسال، ۳۵۰مددکار امداد و مراکز نیکوکاری با مراجعه به مددجویان ساکن در شهر‌ها و روستاها، اطلاعات آن‌ها را در این سامانه ثبت می‌کنند.

میاحی از همه خانوار‌های تحت حمایت خواست شماره تلفن و کد پستی به نام خود را هنگام مراجعه مددکاران در دسترس داشته باشند.

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: مددجویانی که دسترسی به اینترنت دارند می‌توانند با مراجعه به آدرس soha.emdad.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: همچنین با توجه به تفاهم نامه منعقد شده با دفاتر پیشخوان دولت از روز‌های آینده مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی می‌توانند از خدمات این دفاتر بهره‌مند شوند.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار