تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۳۷۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شفاف سازی پرونده های فساد خرمشهر
دادستان خرمشهر به پرونده‌های فساد و تخلفات مالی این شهرستان ویژه رسیدگی کند.
  رئیس شورای شهر خرمشهر در گفتگو با خبر شبانگاهی مرکز آبادان گفت: در پی ساماندهی مالی اداری شهرداری و بررسی پرونده‌های مالی عمرانی شهرداری در دوره‌های قبل حجم عظیمی از بی نظمی و ناهنجاری اداری کشف شده که بی شک وضعیت کنونی شهر از همین بی نظمی‌ها نشات می‌گیرد.

عبدالنبی پور خلف افزود: برخی اعضای شورای شهر خرمشهر با بررسی وضعیت مالی اداری شهرداری خرمشهر چندین پرونده مشکوک به فساد گسترده را کشف کردند.
وی با بیان اینکه: دادخواست رسیدگی به این تخلفات امروز شنبه و فردا یکشنبه در حال ارائه به دادستان است یادآور شد: امیدواریم دادستان به صورت ویژه به این پرونده‌ها رسیدگی کند
رئیس شورای شهر خرمشهر با تاکید بر اینکه به زودی سایر جنبه‌های جرم و تخلفات مالی این پرونده‌ها برای مردم شفاف‌سازی می‌شود گفت: احتمال تخلفات چندین میلیاردی در تسویه اسناد کارپردازی و تخلفات گسترده در برخی پروژه‌های عمرانی به وضوح دیده می‌شود.
پورخلف این را هم خاطر نشان کرد که مردم هوشیار باشند برخی افرادی که خود مدافعان عاملان این پرونده بودند حالا با ورود امام جمعه انقلابی شهر، در حال موج سواری بر این پرده برداری‌ها هستند و بیان می‌کنند پرونده به مراجع قضایی تحویل شده است در حالی که همه این‌ها هم از بی اطلاعی آنهاست.
وی، اما این را یادآور شد که مردم قدرت تمایز بین این افراد از مسئولان دلسوز را دارند.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار