تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۳۶۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام ۷ عملیات آتش نشانی با تلاش آتش نشانان اهوازی
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.
  ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۷ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: حریق منزل مسکونی در منطقه گلستان خیابان اردیبهشت به علت اتصال برق فن هواکش و حریق ساختمان متروکه در کمپلو شمالی خیابان وکیلی با تلاش آتش نشانان اطفاء شدند.

او به اعزام آتش نشانان به منطقه باهنر بلوار سبلان شمالی اشاره کرد و افزود: آتش نشانان در محل، یک مرد را که از ارتفاع مجتمع در حال ساخت سقوط کرده بود، با رعایت نکات ایمنی به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، همچنین آتش نشانان در کوی مدرس خیابان شهید مردانی، دست یک کودک ۲ ساله را که در بین زنجیر دوچرخه گیر کرده بود، با ابزار تخصصی رها سازی کردند.

قنبری با اشاره به قصد خودکشی نوجوان ۱۵ ساله بر روی پل ولایت در حدفاصل کوی رمضان به سمت کوی نفت بیان داشت: آتش نشانان با گفتگو و مشاوره او را از خودکشی منصرف کردند و به عوامل ۱۱۰ تحویل دادند.

این مقام مسئول بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۱۷ غربی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در کوی فرهنگیان یک خیابان شقایق ۲ شهروند را نجات دادند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار