تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۳۶۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی در شوش در انتظار مجوز
نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: صدور مجوز احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی شوش در دستور کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.
   محمد کعب عمیر، نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس با حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میرهاشم موسوی، رئیس سازمان تامین اجتماعی کل کشور برگزار شد، اخذ مجوز احداث بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شوش، همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱، ابر چالش صندوق‌های بازنشستگی و توسعه شرکت‌های حریر و شیر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

او با اشاره به لزوم احداث بیمارستان تامین اجتماعی با توجه به تعداد افراد تحت پوشش این سازمان بیان داشت: درخصوص احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شوش مکاتباتی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی داشته ام، اما برای اخذ مجوز احداث این بیمارستان گزارشی از سوی سازمان تامین اجتماعی تهیه شده که در این گزارش قید شده بود با توجه به سطح بندی خدمات درمانی همچنین بافت جمعیتی بیمه شدگان، شهرستان شوش شرایط احداث بیمارستان تامین اجتماعی را دارا نیست.

کعب عمیر اظهار کرد: طی این ویدئو کنفرانس دلایل و مستندات لازم برای رد گزارش تامین اجتماعی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه و ایشان اقدامات اولیه برای صدور مجوز احداث بیمارستان تامین اجتماعی را اتخاذ کرد.

نماینده مردم شوش و کرخه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی این نشست مشکلات صندوق‌های شستا و هلدینگ‌های وابسته به آن و صندوق بازنشستگی کشور همچنین تامین منابع مالی همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز بررسی شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار