تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۳۶۹۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:نظارت مستمربر قیمت کالاها و خدمات در شهرستان حمیدیه ضروری است
 فرماندار حمیدیه ضمن تاکید بر توزیع اقلام اساسی متناسب با نیاز بازار این شهرستان گفت: نظارت مستمر بر قیمت کالاها و خدمات در حمیدیه برای جلوگیری از گرانفروشی برخی کالاها ضروری است.

 شاهین هاشمی شنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان حمیدیه بیان کرد: یکی از مواردی که باعث سردرگمی مردم و ایجاد صف های طولانی برای خرید کالاهای اساسی شده عدم توزیع عادلانه و مناسب کالاهای اساسی است.

وی با بیان اینکه برای کنترل قیمت کالاها و خدمات در این شهرستان نیاز به نظارت مستمر از سوی بازرسان است افزود: به منظور جلوگیری از نارضایتی مردم پیگیری فوری دستگاه های مربوطه برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در این شهرستان ضروری است.

فرماندار حمیدیه از شرکت غله و خدمات بازرگانی خواست در تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی بر اساس نرخ های تنظیم بازار با جدیت بیشتری ورود کند. از سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز انتظار می رود به این موضوع رسیدگی کنند تا مردم شهرستان حمیدیه کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با نرخ دولتی و به آسانی و بدون تشکیل صف تهیه کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی عرضه کالاهای اساسی از سوی دستگاه های مربوطه در این شهرستان برای جلوگیری از تشکیل صف افزود: در این شرایط سخت اقتصادی عرضه کالاهای اساسی با نرخ دولتی کمک بسیار بزرگی به خانواده ها به ویژه خانوارهای کم برخوردار است.

هاشمی همچنین بر هماهنگی بین سازمان های صمت و جهاد کشاورزی خوزستان برای تامین نهاده های کشاورزی مورد نیاز این شهرستان با توجه به اینکه اکثر اهالی حمیدیه کشاورز هستند تاکید کرد و گفت: کنترل بازار و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نهاده های کشاورزی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

شهرستان حمیدیه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان و در ۲۵ کیلومتری اهواز واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار