تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۳۶۹۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای دبیر التماس می‌کنم به وضعیت کشتی خوزستان رسیدگی کن!
  فرنگی‌کار خوزستانی با بیان این‌که کشتی خوزستان در حال خالی شدن از استعدادها و نخبه ها است، گفت: به آقای دبیر التماس می کنم به وضعیت کشتی خوزستان رسیدگی کند.

محمد سرخه  اظهارکرد: من در فصل گذشته لیگ برتر حضور داشتم و در حالی که خودم را برای حضور در جام تختی آماده می کردم اما از سوی هیات کشتی استان از من برای شرکت در این رویداد حمایتی نشد و من هم باتوجه به تعطیلی سالن های کشتی اهواز به دلیل کرونا نتوانستم تمرین کنم. البته در تلاش هستم که آماده مسابقات انتخابی تیم ملی شوم.

وی  بیان کرد: اگر هیات از من حمایت می کردم تا دیده شوم، مطمئنا امسال می توانستم با تیمی برای حضور در لیگ برتر قرار داد ببندم و متاسفانه این فرصت برای من مهیا نشد. این عدم توجه باعث می شود کشتی گیران از سطح اول کشتی ایران دور بمانند و رسیدن شان به تیم ملی نیز سخت تر می شود. ما انتظار داریم که مسئولان حداقل شرایط ما را برای حضور در رقابت های کشوری حمایت کنند.

نایب قهرمان مسابقات بین المللی ارمنستان عنوان کرد: این حمایت نشدن ها در روحیه و انگیزه من تاثیرگذار بوده است و می گویم تمرین هم کنم، مگر قرار است کجا دیده شوم. طبیعتا آن هایی هم که وضعیت من را می بینند، بی انگیزه می شوند و این رشته را ادامه نمی دهند. در اهواز آن قدر در بخش مدیریتی این رشته ضعیف بوده ایم که در زمان تمرینات، ۱۰ کشتی گیر فعال هم برای تمرین به صورت همزمان نداریم. به نظر من کشتی خوزستان در حال خالی شدن از استعدادها و نخبه ها است. این در حالی که که در گذشته در مسابقات استانی، در وزنی ۳۰ تا ۳۵ کشتی گیر شرکت می کردند اما در مسابقات دو روز گذشته حدود ۱۳ کشتی گیر در هر وزن حضور داشتند.

وی بیان کرد: شرایط کشتی خوزستان خوب نیست و متاسفانه وعده ها محقق نشده است. اصلا مسئولان کشتی استان می دانند که محمد سرخه نامی در کشتی خوزستان وجود دارد؟ رییس هیات باید مثل یک پدر رفتار کند و به همه ورزشکاران به صورت یکسان رسیدگی کند. کمک مالی که هیچ، اما هیات حداقل که می تواند بر چگونگی تمرینات ما نظارت داشته باشد. من از سال گذشته تاکنون یک تماس تلفتی هم از هیات نداشتم.

سرخه گفت: در مدتی که آقای دبیر رییس فدراسیون شده، رسیدگی ها به کشتی خیلی خوب بوده است و برگزاری لیگ در دوران کرونا کار کمی نبود. ضمن این که به خانه کشتی شماره یک و دو تهران خیلی رسیدگی شد که قابل تقدیر است. اکنون نیز ما انتظار داریم که آقای دبیر به کشتی خوزستان هم توجه کند. خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است و باید به آن رسیدگی شود. وضعیت کشتی خوزستان به مرز فاجعه رسیده است و به آقای دبیر التماس می کنم به وضعیت کشتی خوزستان رسیدگی کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار