تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۳۶۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: اجرای طرح واکسیناسیون محله محور در دشت آزادگان ضروری است
 فرماندار دشت آزادگان گفت: واکسیناسیون در این شهرستان باید به صورت نقطه به نقطه و محله محور انجام شود تا پوشش صد در صدی واکسیناسیون در این منطقه را شاهد باشیم.

 حمید سیلاوی شنبه در ستاد مدیریت کرونا شهرستان دشت آزادگان با تاکید بر شناسایی نقطه به نقطه محلات و مناطق با پوشش کم واکسیناسیون بیان کرد: برای پوشش کامل واکسیناسیون در مقابله با کرونا در این شهرستان ناگزیر باید به صورت نقطه به نقطه در محلات وارد عمل شد. 

وی گفت: به همین منظور برنامه واکسیناسیون "محله محور" در این شهرستان در نظر گرفته شده است که از شبکه بهداشت و درمان انتظار می رود برای اجرای این طرح همکاری کند تا با سرعت این برنامه عملیاتی شود.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه امروز هیچ موضوعی مهم تر از کرونا و سلامت مردم نیست افزود : در این مسیر  از ظرفیت  تمام اداره ها ، اصناف، سازمان های مردم نهاد، روحانیون و بسیج باید استفاده شود.

سیلاوی بیان کرد: شناسایی نقطه به نقطه و محله ای افرادی که واکسن تزریق نکرده اند امری ضروری است لذا باید برای تحقق این مهم، تیم های سیار واکسیناسیون کرونا در شهرستان  تقویت شوند و در این راستا استفاده از ظرفیت بسیج  و امدادگران هلال احمر ضروری است.

وی بر پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا در این شهرستان با شناسایی افرادی که واکسن تزریق نکرده اند تاکید کرد و افزود: در این راستا ارایه خدمات در اداره های این شهرستان منوط به داشتن کارت واکسن است.

شهرستان دشت آزادگان با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان واقع است و در وضعیت آبی کرونا است.

اکنون سه شهرستان خوزستان زرد و ۲۴ شهرستان آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از پنج میلیون دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار