تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۳۶۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف تخلف مالی در شهرداری خرمشهر
 رییس شورای اسلامی خرمشهر از کشف چند پرونده فساد مالی مربوط به سالهای گذشته در شهرداری خرمشهر خبر داد و گفت: پرونده این تخلفات مالی ظرف ۲ روز آینده به دادستانی ارسال می شود.

عبدالنبی پورخلف اظهار داشت: یک تیم تحقیقاتی از سوی برخی از اعضای شورای اسلامی خرمشهر تشکیل شده و پس از بررسی دقیق ، تعدادی پرونده‌ مالی دارای ایراد، شبهه، تخلف و فساد مالی را شناسایی کردند که در حال پیگیری هستند.

وی افزود: ۲ کارپرداز شهرداری خرمشهر که بازنشست شده اند هر کدام ۱۷ میلیارد ریال به این شهرداری بدهکار هستند اما تاکنون هیچ اقدام حقوقی برای وصول مطالبات شهرداری از این افراد انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی خرمشهر ضمن تشکر از حمایت و همراهی امام جمعه این شهر با اعضای این شورا برای پیگیری و شناسایی پرونده‌های مفاسد اقتصادی افزود:امروز نشستی با دادستان خرمشهر در این رابطه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برخی در خرمشهر با انتشار مطالب غیر واقع در حال موج سواری از کشف پرونده‌ تخلف و فساد مالی از سوی شورای اسلامی هستند گفت: از شهروندان تقاضا می شود اخبار مربوط به این تخلف مالی را تنها از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا امام جمعه خرمشهر روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه از کشف چند پرونده فساد مالی از سوی شورای اسلامی این شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور از دستگاه های نظارتی و قضایی خواست به این پرونده های فساد مالی سریعا رسیدگی کنند.

وی گفت: پرونده‌های فساد نباید دچار اطاله دادرسی شوند.

امام جمعه خرمشهر افزود: از هر اقدامی که در راستای مبارزه با فساد صورت گیرد حمایت می کنم و از دستگاه قضایی انتظار می رود به اینگونه پرونده‌ها سریعا رسیدگی کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار