تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۳۶۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:بسیج بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است
 امام جمعه خرمشهر گفت: بسیج بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی و الهام بخش برای آزادی خواهان داخل و خارج از کشور است.

 حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفان توسط امام خمینی(ره) افزود: تاسیس بسیج مستضعفان بیانگر نگاه نافذ، واقع بینی، آینده نگری، اعتماد به مردم و تدبیر معجزه گونه حضرت امام خمینی(ره) در این امر بود که ما هرچه به جلوتر حرکت کنیم به عظمت، حکمت و برکات بسیج بیشتر واقف می‌شویم.

وی به برکات بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج عامل ایجاد امید، نشاط و تحرک در ملت و مسوولان و یکی از عوامل جلوگیری انحراف در رسیدن به اهداف نظام اسلامی، و ضامن انقلابی ماندن جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: روزی که جمهوری اسلامی ایران از انقلابی بودن فاصله بگیرد با رژیم‌های دیگر هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

امام جمعه خرمشهر به حضور بسیج در مناطق محروم خرمشهر اشاره کرد و گفت: به برکت هفته بسیج خدمات ارزنده ای با حضور مسوولان در مناطق کم برخوردار و بحرانی خرمشهر در این هفته انجام شد.

وی با بیان اینکه حضور مسوولان در بین مردم ضروری است بیان کرد: مسوولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات و مسایل را از نزدیک لمس کنند و در همان جا قول برنامه‌ریزی و حل مشکلات را درحد امکان بدهند؛البته مردم خرمشهر قدرشناس هستند و اگر مطالبه ای دارند بر حق مطالبه می‌کنند و باید پاسخی مثبتی به آن داده شود.

کشف پرونده فساد خرمشهر

امام جمعه خرمشهر در ادامه خطبه‌ها از کشف پرونده فساد از سوی شورای اسلامی شهر خرمشهر خبر داد و گفت: پرونده‌های فسادی در خرمشهر وجود دارد که اینها را کشف کردند و این مسیر باید ادامه پیدا کند و دوره باید دوره مبارزه با فساد باشد.

وی بدون ارایه جزییات بیشتر در این زمینه افزود: از هر اقدام قانونی مستند در برخورد با مفسدان و مفاسد با تمام وجود حمایت خواهم کرد و از دادستان خرمشهر خواستاریم که یک شعبه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل و در کمترین زمان رسیدگی کند.

وی در بخش دیگر خطبه‌ها، به افزایش سگ‌های ولگرد در خرمشهر اشاره کرد و گفت: افزایش سگ‌های ولگرد در خرمشهر آسایش مردم را گرفته و از دادستان می‌خواهیم که با قاطعیت با مسوولان مربوطه در این رابطه برخورد کند.

امام جمعه خرمشهر فرارسیدن هفت آذر روز نیروی دریایی را تبریک گفت و ادامه داد: به برکت حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران، امروز در خلیج فارس و دریای عمان تسلط کامل داریم و به دریاهای دیگر و اقیانوس‌ها نیز راه یافته‌ایم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار