تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۳۶۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک:هماهنگی قوای سه گانه فرصتی برای رفع موانع کشور است
  امام جمعه اندیمشک گفت: هماهنگ بودن قوای سه گانه فرصتی مهم و ارزشمند برای رفع موانع کشور ‌و مشکلات مردم است.

 حجت‌الاسلام سید کمال موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: در دوره های قبل این هماهنگی بین قوای سه گانه نبود و این هماهنگی در شرایط کنونی یک فرصت ارزنده برای پاسخ به مطالبات مردم است.

وی گفت: مردم کشور توقع دارند با تلاش مضاعف گام های بلندی برای رفع موانع کشور برداشته شود که این انتظار عمومی انتظاری به جا است.
حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر محسن فخری زاده، روز همبستگی بین المللی با ملت فلسطین، و سالروز شهادت سیدحسن مدرس گفت:حضرت امام(ره) فرمود مثل مدرس انتخاب کنید؛ البته امروز در میان روحانیان و مردم همانند مدرس کم داریم لذا شاخصه ها و ویژگی های این شخصیت ارزشمند را باید مد نظر داشته باشیم که نماینده در شان نظام اسلامی انتخاب کنیم.
وی بیان کرد: شورای نگهبان نقش بسیار مهمی در راهیابی افراد شایسته و جلوگیری از راهیابی افراد ناتوان به مجلس شورای اسلامی دارد.
وی ادامه داد: دشمنان ما دنبال این هستند که ایران وابسته به استکبار و قدرت‌های زورگو باشد و در دوران پیش از پیروزی انقلاب بر کشور تسلط داشتند.
خطیب جمعه اندیمشک افزود: انقلاب اسلامی دست شرق و غرب را کوتاه کرد و در شرایط کنونی هم برای حفظ استقلال ایران اسلامی همه جامعه با اخلاص و اعتقاد کامل برای مقابله با دشمن نقش آفرینی می‌کنند.
وی‌ ادامه داد: جامعه ما انسان های بزرگی همچون شهید فخری زاده و شهید سردار سلیمانی تربیت خواهد کرد و اجازه هیچ کاری به دشمنان نمی‌دهد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار