تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۳۶۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفکرات نکونام متحول شده است / آرزو داشتم حسینی به فولاد بیاید
 یک پیشکسوت فوتبال با بیان این که به نظر من روند نکونام از فصل قبل بهتر است، گفت: تحول خوبی در تفکرات نکونام ایجاد شده است.

فریدون حردانی درباره بازی فولاد مقابل ذوب آهن، اظهارکرد: فولاد در این بازی از هر نظر برتر بود و ریتم بازی نیز بالا بود و این نشان می دهد که بازیکنان به خوبی تفکرات نکونام را اجرا کردند. ذوب آهن هم با این که در هفته های ماقبل خوب کار کرده بود و تارتار نیز همیشه مقابل حریفان با دست پر زمین را ترک می کند اما فولاد هماهنگی بهتری داشت. همچنین هماهنگی خوب فولاد نسبت به بازی با هوادار نیز می تواند هواداران را امیدوار کند.

وی بیان کرد: من احساس می کردم در نیمه دوم بازی با ذوب آهن، نکونام به خاطر برد تیمش در نیمه اول کمی تیم را عقب بکشاند اما دیدم در ۲۰ دقیقه اول نیمه دوم نیز خیلی فشار آورد و طرح ها و برنامه هایش را خوب اجرا کرد. البته در دقایق پایانی بازی احساس می شد که فولاد از نظر بدنی دچار ضعف شده است که با تعویض هایی که شد، نکونام توانست بازی را کنترل کند و حتی می توانستندگل هم بزنند. البته ذوب آهن نیز به صورت پراکنده حمله می کرد اما نمی توانست از کناره های فولاد که به خوبی پوشش داده شده بود، نفوذ کنند. به نظرم فولاد شایسته برد بود.

یک پیشکسوت فوتبال خوزستان در ادامه نیز با اشاره به تغییرات در راس کادرفنی فولاد، گفت: ویسی هم در شرایطی به فولاد آمد که واقعا شرایط خوبی نبود. او خیلی انتظار داشت یک روز به فولاد برگردد اما خود ما بارها به ویسی گفتیم که شرایط برای تو سخت است زیرا نکونام شناخت خیلی بهتری به واسطه دو فصل حضور در فولاد نسبت به ویسی داشت. ویسی نباید با این شرایط به فولاد می آمد و باشگاه فولاد هم او را تنها گذاشت زیرا خود باشگاه هم می دانست با مشکلاتی چون پنجره بسته مواجه هستند و زمان می برد تا ویسی بتواند با فولاد و بازیکنان هماهنگ شود. به هر حال باشگاه نیز به فکر آینده باشگاه است و صلاح دیده شد که سرمربی تغییر کند.

وی با بیان این که به نظر من روند نکونام از فصل قبل بهتر است، عنوان کرد: تحول خوبی در تفکرات نکونام ایجاد شده است. فولاد سال های گذشته وقتی می خواست ببرد هوادار را خیلی اذیت می کرد اما در بازی با ذوب آهن خیلی محکم و با صلابت نشان داد و این تغییر در تفکرات نکونام است. نکونام با بازیکنان را از نظر روانی هم خیلی خوب آماده است و با تمام وجود در خدمت تیم بودند.

حردانی افزود: فصل های قبل من حتی خط دفاع فولاد را متزلزل می دیدم اما در دو بازی اخیر خط دفاع بهتر از فصل های قبل شده است. بوحمدان نیز در خط هافبک بسیاز به فولاد کمک می کند و در صورتی که آبشک دچار ضعف شود، او خیلی خوب پوشش می دهد. تیم خوب نیاز به ستاره های خوب ندارد و نیاز به مکمل های خوب دارد و نکونام هم به دنبال همین هدف است. فصل گذشته خیلی آرزو داشتم که ساسان حسینی به فولاد بیاید زیرا بسیار با استعداد است و حالا که در فولاد است مطمئنا می تواند خیلی کمک کند. او در کنار شیمبا می تواند متحول شود. جبوری هم اگر از نظر بدنی آماده شود می تواند به نکونام کمک کند.

وی با بیان این که فولاد آینده بسیار خوبی دارد و می تواند یقه خیلی از تیم ها را بگیرد، افزود: شک نکنید که فولاد می تواند موفقیت های قبلی خود را تکرار کند. در آینده می توانیم فولاد بسیار خوب و با صلابتی را ببینیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار