تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۲۳۶۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته بسیج و در قالب طرح شهید سلیمانی
2800 دستگاه کولر بین خانواده های نیازمند خوزستان توزیع شد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان بابیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح تا کنون در سال جاری بیش از دو هزار و 800 کولر به‌منظور رفع مشکلات منازل مددجویان توزیع می‌شود، افزود: توزیع وسایل سرمایشی همچنان ادامه دارد.
به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خوزستان شیبه در این مراسم به صورت نمادین 20 عدد کولر با مشارکت شرکت فولاد اکسین در قالب مسولیت های اجتماعی و افزود : این کولرها از محل اعتبارات کمیته امداد و مشارکت‌های مردمی و سازمان ها شرکت ها تأمین‌شده است.
وی با تاکید بر اینکه منابع کمیته امداد به تنهایی قادر به تامین همه نیازهای مددجویان تحت حمایت نیست گفت: با همکاری افراد نیکوکار، خیران و سازمان ها، زمینه خرید دستگاه کولر فراهم و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی و یا فرسودگی کولرها میان آنان توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه توزیع لوازم ضروری با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود، بیان کرد: توزیع تجهیزات سرمایشی باهدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم انجام می‌شود.
شیبه این تعداد کولرآبی بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند با اولویت ساکنان مناطق محروم متناسب شرایط آب وهوایی هر اقلیم توزیع می‌شود.
شیبه در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده‌ای که خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در فصل گرما و تابستان از آن رنج می‌برند کمبود شدید وسایل سرمایشی که نداشتن این وسایل خنک کنند آرامش خانوارهای نیازمند را تحت تاثیر قرار داده است.
:
:
:
آخرین اخبار