تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۳۶۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید سازمان بازرسی استان از شرکت فولاد خوزستان /ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان

محمد آقاجری بازرس ویژه و رییس سازمان بازرسی استان خوزستان و هیات همراه  با رضا طاهری رییس هیات مدیره، امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان دیدار نمودند.
محمد آقاجری رییس سازمان بازرسی استان خوزستان در این نشست با تبریک هفته بسیج گفت: مبنای بازرسی بر بی اعتمادی نیست. ضرورت و اصل نظارت بر کسی پوشیده نیست. جایگاه نظارت در کشور بسیار پر اهمیت و با ارزش دیده شده است. در جمهوری اسلامی ایران، قانونی که مصوب می شود باید به درستی اجرا و نظارت بر آن باید به طور صحیح انجام شود.
 
وی افزود: باید در نظر گرفته شود که بازرسی ها، هدف مورد نظر از بازرسی را محقق می نماید یا خیر؟
 
آقاجری در ادامه تصریح کرد: مبنای نظارت در حوزه های مختلف ستادی، تولیدی، اجرایی و فرهنگی بر بی اعتمادی و ظهور و بروز جرم نیست. باید نظارت بر مبنا و چارچوب قانون باشد. در واقع بازرسان هیچ‌گاه در جایگاه مدیران قرار نمی گیرند، فقط زمانی که نیاز به تصمیم‌گیری در این حوزه باشد، ورود می کنند. البته با برگزاری جلساتی در کنار هم و نه در مقابل یکدیگر، می توان به نتایج مطلوب رسید.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت شرکت فولاد خوزستان در به‌ کارگیری نیروی انسانی بومی قابل تقدیر می باشد.
 
رضا طاهری رییس هیات مدیره فولاد خوزستان در این نشست گفت: مبنای عملکرد شرکت فولاد خوزستان بر توسعه زنجیره فولاد می باشد. 
 
وی افزود: کارکنان شرکت فولاد خوزستان با وجود محدودیت برق در سال جاری، رکوردهای تولید را یکی پس از دیگری ارتقا بخشیدند. همچنین با وجود دسترسی این مجموعه به منابع انرژی، آب‌های آزاد و اسکله اختصاصی، بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه در استان فراهم است.
 
طاهری در پایان ابراز امیدواری نمود با حمایت اداره بازرسی و دیگر متولیان امر در استان از بخش تولید، آینده ای درخشانی پیش روی صنعت فولاد در خوزستان وجود خواهد داشت. 
 
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با ارائه گزارش عملکرد درخشان این شرکت در حوزه های بالادست، میان دست و پایین دستی اظهار داشت: فولاد خوزستان با توجه به محدودیت های برق، برنامه احداث نیروگاه اختصاصی ۵۲۰ مگاواتی را در فاز اول در دستور کار خود دارد. 
 
وی افزود: این شرکت با اولویت تامین نیاز داخلی کشور و نوردکاران، به ۲۸ کشور در ۴ قاره جهان محصول فولادی صادر می نماید. 
 
ابراهیمی درباره چالش های پیش روی شرکت فولاد خوزستان گفت: یکی از چالش های عمده این شرکت در کنار تحریم های خارجی، موانع داخلی می باشد. این موانع باید با همت دولت از سر راه فولاد سازان برداشته شود. در آینده نزدیک حرکت شرکت‌های معدنی به سوی احداث کارخانه های فولادی با ظرفیت کم می‌باشد و این زنگ خطری برای فولادسازان بزرگ کشور است. در واقع توسعه ی زنجیره فولاد برای کارخانه هایی نظیر فولاد خوزستان که بستر پیشرفت برای آنان مهیا است، منطقی تر می باشد.
 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: این شرکت با توجه به شرایط ویژه برای توسعه‌، در آینده نیاز به تامین زمین دارد و در این خصوص نیازمند حمایت اداره بازرسی، شهرداری و دیگر نهادها هستیم. توسعه ی فولاد خوزستان یقینا اشتغال زایی جوانان را به همراه خواهد داشت.
 
ابراهیمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: فولاد خوزستان در کنار تولید پایدار، ایفای مسئولیت های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست را سرلوحه کار خود قرار داده است.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، پیش از این نشست رییس سازمان بازرسی استان خوزستان با همراهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از مسئولان فولاد خوزستان از خطوط تولید و بخش فولاد سازی شرکت بازدید کردند.


ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان
 
رییس کل بازرسی شرکت ایوا به همراه مدیر و جمعی از کارکنان واحد بازرسی و نظارت شرکت فولاد خوزستان با حضور در محل یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.
  این آیین صبح روز سه شنبه دوم آذرماه ۱۴۰۰ انجام شد.

:
:
:
آخرین اخبار