تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۳۶۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان مه آلود می‌شود
 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده غالب جوی استان از فردا تا روز چهارشنبه مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی پیش‌بینی می‌شود.

  محمد سبزه زاری دوشنبه اظهار داشت: تا اواخر وقت امروز سامانه بارشی همچنان سبب رگبار ، رعد وبرق، وزش باد ،تندباد لحظه ای به ویژه در مناطق شمالی و شرقی، احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات استان خواهد شد.

وی افزود: طی روز سه شنبه نیز بارش‌های پراکنده و رعد وبرق در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست و تا اواخر روز چهارشنبه شمال خلیج فارس مواج است.
سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۹ و دهدز با ۹.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۹ و حداقل ۱۹.۲درجه سانتیگراد گزارش شده است.

این اداره کل نسبت به استقرار سامانه بارشی فراگیر ، وزش باد و رعد برق از روز شنبه تا سه شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

بیشترین میزان بارندگی روز دوشنبه ایستگاههای باران سنجی هواشناسی خوزستان در روستای هفت شهیدان بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان و نزدیک شهرستان لالی به میزان ۱۰۵ میلیمتر و در ۴۸ ساعت گذشته  ۸۳.۲ میلیمتر در شوشتر توسط ایستگاههای هواشناسی خوزستان به ثبت رسیده است.

به دنبال بارندگی شدید در شوشتر برخی مناطق این شهر دچار آبگرفتگی شده و تلاش مسئولان استاین و محلی برای رفع آبگرفتگی‌ ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار