تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۳۴۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش حضوری دانش‌آموزان در حمیدیه با ارایه کارت واکسن ممکن است
 فرماندار حمیدیه گفت: ارایه کارت واکسیناسیون دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از آموزش‌ حضوری و بازگشایی مدارس در این شهرستان الزامی است.

  شاهین هاشمی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش حمیدیه بیان کرد: بازگشایی مدارس بر اساس آخرین تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا در کشور و استان خوزستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان و معلم‌ها افزود: روند مناسب واکسیناسیون دانش آموزان در بازگشایی هر چه بیشتر مدارس تاثیر گذار است به همین منظور از مردم و کادر بهداشت و درمان تقاضا داریم تا پوشش هر چه بیشتر واکسیناسیون دانش آموزان را سرعت بخشند.

هاشمی با اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس و تاثیر آن بر کیفیت آموزش به دانش آموزان ادامه داد: تکمیل و تجهیز مدارس با پیشرفت فیزیکی بالا در شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد و سرویس آمد و شد برای دانش آموزان روستایی محروم باید تامین شود.

فرماندار حمیدیه بر برقراری خدماتی همچون برق، تلفن، آب، گاز و رفع مشکلات فاضلاب مدارس حمیدیه از سوی دستگاه های مربوطه تاکید کرد و گفت: نظافت محیط اطراف مدارس ، هرس درختان از سوی شهرداری ها و همکاری دستگاه های مختلف در اداره آموزش و پرورش هنگام بازگشایی مدارس و  درطول زمان تحصیل باید انجام شود.

با دستور وزیر آموزش و پرورش مدارس از نیمه اول آبان به صورت حضوری آغاز به کار خواهند کرد.

در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا آموزش در مدارس به صورت مجازی ارایه شد.

برگزاری مجازی مدارس در مناطق محروم مشکلات زیادی به همراه داشته است و طبق اعلام استانداری خوزستان باعث بازماندگی از تحصیل حدود ۳۰ هزار دانش آموز در این مدت شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار