تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۳۴۲۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضرورت همکاری دستگاه‌ها برای تکمیل پرونده‌های تخلف در تعزیرات خوزستان
 مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: تکمیل تحقیقات مربوط به پرونده شکایت و تخلف در این دستگاه نظارتی مستلزم همکاری همه دستگاه های اجرایی است.

نعمت اله بیرانوندی با اشاره به لزوم پاسخگویی دستگاههای اجرایی ، اداره ها و سازمانهایی که مخاطب استعلام شعب تعزیرات حکومتی هستند بیان کرد: در بسیاری از پرونده ها تکمیل تحقیقات مقدماتی و رسیدن پرونده به نتیجه نهایی مستلزم اخذ نظر کارشناسی دستگاههای ذیربط مانند سازمان صمت  ، دانشگاه علوم پزشکی ،گمرکات استان ، اداره کل استاندارد ، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی است.

وی گفت: همکاری و پاسخگویی به موقع دستگاه ها در سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده ها و افزایش دقت اجرای حکم تاثیر گذار است.

بیرانوندی هشدار داد : عدم همکاری و پاسخگویی دستگاه های ذیربط برای تکمیل تحقیقات مربوط به پرونده های شکایت و تخلف در مهلت تعیین شده بر اساس قانون پیگرد قانونی دارد.

در ۶ ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۶۶۰ فقره گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان ارسال شد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۱۲ فقره مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفتند. 

از این تعداد در بخش  کالا و خدمات هشت هزار و ۲۹۰ فقره پرونده، قاچاق کالا و ارز ۲ هزار و ۴۵ فقره پرونده و در بخش بهداشت ، دارو و درمان یک هزار و ۲۲۳ فقره پرونده بوده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار