تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۳۴۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اهواز نگران کننده است
  رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در این منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شرق اهواز بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است.

  امراله مردانی جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تاکنون ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه شرق اهواز واکسینه شده اند و این روند همچنان در حال انجام است.

وی افزود: ۵۶ درصد دانش آموزان شرق اهواز حداقل یک دُز واکسن کرونا دریافت کرده اند و امیدواریم با مراجعه هر چه سریعتر دانش آموزان به مراکز تزریق واکسن قبل از بازگشایی مدارس واکسیناسیون آنها کامل شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: در حال حاضر اگرچه میانگین مراجعه به مراکز بهداشتی بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ نفر است اما نگرانی ما از کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه است که انتظار داریم مردم این موضوع را جدی بگیرند.

وی افزود: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوشبینانه ترین حالت بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است که امیدواریم شهروندان عزیز همراهی کنند تا بتوانیم در کنار واکسیناسیون بر این ویروس غلبه کنیم.

تاکنون بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده که از این تعداد بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ پانصد هزار نفر یک دُز را دریافت کردند.

حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر در بخش عادی تحت مراقبت قرار دارند.

مطابق جدیدترین رنگ بندی کرونایی در خوزستان، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار