تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۳۴۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ شهرستان خوزستان نارنجی شدند

 رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق جدیدترین رنگ بندی کرونایی در خوزستان، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان جمعه شب اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، شهرستان های رامهرمز و خرمشهر از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تبدیل شدند.

وی افزود: همچنین شهرستان های بهبهان، آبادان، آغاجاری، امیدیه، رامشیر، هندیجان، باغملک، مسجدسلیمان، شوشتر، شوش، اهواز، اندیمشک و دزفول در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شهرستان های ایذه، اندیکا، لالی، گتوند، هفتکل، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، کارون، ماهشهر و شادگان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

وی به نقش مهم واکسیناسیون در کنترل بیماری اشاره کرد و گفت: از تمامی مردم خوزستان انتظار داریم در کنار واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و عادی انگاری را کنار بگذارند.

ابول نژادیان با بیان اینکه بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن در استان خوزستان تزریق شده است گفت: واکسن به میزان کافی در استان موجود بوده لذا از هم استانی ها به ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال درخواست داریم به مراکز تجمیعی واکسن مراجعه کنند.

در حال حاضر حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر در بخش عادی تحت مراقبت قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار