تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۲۳۴۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: از هواداران فولاد عذرخواهی می کنم
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بابت این شکست از هواداران و مردم خوزستان عذرخواهی می کنم و امیدوارم در آینده این نتیجه را جبران کنیم.

 عبدالله ویسی جمعه شب بعد از شکست سه بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی امشب به ویژه در نیمه دوم از لحاظ فنی کیفیت بالایی داشت و همه از دیدن آن لذت بردند.

وی با بیان اینکه وقتی تیمی  از پرسپولیس گل بخورد کار  برایش سخت می‌شود افزود: با زدن پنالتی می‌توانستیم به بازی برگردیم اما اسیر تجربه حریف شدیم و گل سوم را خوردیم که همه چیز از دست رفت.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به اینکه پرسپولیس زخم خورده بود و تجربه آنها بر ما چربید گفت: هر چند بازی را باختیم، اما هیچ چیز تمام شده نیست و می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. قطعا هفته آینده خارج از خانه پیروز می شویم تا این باخت خانگی را جبران کنیم. 

وی افزود: متاسفانه پنجره‌ تیم‌ها بسته شده و باید بگردیم تا بازیکنی که به دردمان می‌خورد را جذب کنیم البته به دنبال جذب یک مهاجم خارجی از غرب آسیا هستیم که به جمع ما اضافه شود. 

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از افرادی که امروز در ورزشگاه حضور داشتند نسبت به باخت فولاد معترض شدند افزود: فوتبال برد و باخت دارد و وقتی تیمی بازنده می‌شود هواداران و بقیه حق اعتراض دارند و اشکالی ندارد اسم کادر فنی را هم بیاورند اما باید گفت که تیم فولاد هیچ وقت مقابل پرسپولیس، اینقدر هجومی بازی نمی‌کرد.

ویسی ادامه داد: پرسپولیس برای بردن آمده بود و ما در بدترین شرایط به این تیم برخورد کردیم. تیم ما هم برای برد وارد میدان شد اما اسیر اتفاقات بد شدیم و روی ۲ ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

وی در پایان گفت: چشم‌انداز تیم ما مشخص است، ما امروز برابر پرسپولیس دست بسته نبودیم اما برخی ها می‌خواهند در روند تیم خرابکاری کنند که باید هوشیار باشیم.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس با برتری سه بر یک پرسپولیس به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار