تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۲۳۴۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گل‌محمدی: بردن فولاد در اهواز کار سختی است
  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر فولاد آن هم در اهواز بسیار سخت و کار هر تیمی نیست.

  یحیی گل محمدی جمعه شب پس از پیروزی مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردیم و از روی ضربات ایستگاهی گل‌های خوبی به ثمر رساندیم. 

وی با بیان اینکه برای این برد خیلی تلاش کردیم افزود: بعد از بازگشت از عربستان تحت فشار زیادی بودیم و به دلیل مشکلاتی که داشتیم جمع کردن تیم سخت بود. از نظر جسمانی به دلیل اینکه مدام در پرواز بودیم، تحت فشار بودیم.

وی با اشاره به اینکه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم گفت: آخرین باخت فولاد در خانه مقابل پرسپولیس با کالدرون مربوط به ۲ سال قبل بود و ما امروز کار بزرگی انجام دادیم.

گل محمدی با اشاره به اینکه بازیکنان از نظر مالی و امکاناتی زیر فشار هستند و توقعات زیادی از آنها وجود دارد افزود: از تک تک بازیکنانم که انرژی و تمرکز کافی روی بازی گذاشتند تشکر کرده و این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن دیگری به تیم پرسپولیس اضافه می شود یا خیر بیان کرد: با جیب خالی و پنجره بسته نمی‌توانیم بازیکن بگیریم، متاسفانه نمی‌دانم چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تیم های اروپایی اکنون بسته است گرفتن بازیکن خارجی بسیار سخت است در کل نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس با براری سه بر یک پرسپولیس به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار