تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۲۳۴۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شوش: خادم مسولانی هستم که درخدمت مردم باشند
 امام جمعه شوش گفت:مسولانی که شبانه روز در خدمت مردم باشند و مشکلات مردم راپیگیری و حل کنند قابل تقدیر هستند و خود را خادم تنها می دانم.

 حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل درخطبه های نماز جمعه این هفته  شهر شوش افرود: متاسفانه برخی کاندیداها در انتخابات به مردم وعده دروغ می دهند.
وی افزود:در مناطق محروم شهر شوش ازجمله کوی انصار، وهب و کوی مهر، برخی کاندیداها به تنها وعده کار و فعالیت دادند ولی به قول خود عمل نکردند. 
امام جمعه شوش گفت:عمل به وعده ها، حل چالش‌ها، صداقت در گفتار و رفتار، نزدیک شدن به مردم و حضور مستمر و موثر در بین آنها با  برنامه ریزی سنجیده و اقدام انقلابی مبتنی بر عقلانیت باشد.
امام جمعه شوش همچنین به وضعیت نابسامان آرایشگاه های زنانه در شهرستان شوش اشاره کرد و گفت: با وجود حضرت دانیال (ع)ومردمی انقلابی ومتدین نبایستی این وضع آرایشگاه ها باشدکه کلیپ هاو تصاویری از برخی خانم ها در فضای مجازی برای جذب مشتری  منتشر می شود.
وی ازمسولان مرتبط بویژه اداره صمت واماکن نیروی انتظامی خواست به صورت ویژه موضوع را بررسی و با متخلفین برخورد کنند.
امام جمعه شوش ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت افزود: باید زندگی، شخصیت و اهداف و مرام ائمه اطهار (ع) الگوی مردم و مسئولان قرار گیرد .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار