تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۳۴۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب جمعه خرمشهر: برای بهبود شرایط این شهر نیاز به کار جهادی است
  خطیب جمعه خرمشهر گفت: برای بهبود شرایط اوضاع معیشتی مردم و رفع مشکلات زیرساختی خرمشهر نیاز به کار جهادی است.

 حجت‌الاسلام نصر حمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع این شهر افزود: مسئولان برای بهبود شرایط خرمشهر با نخبگان و کارشناسان خبره نشست داشته باشند چرا که شهرستان خرمشهر ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود: در شهرهای آبادان و خرمشهر منطقه آزاد اروند را برای مردم تعریف کردند و به رغم صرف هزینه‌های هنگفت اما مردم از حداقل امکانات رفاهی برخوردار نیستند.

حجت‌الاسلام حمادی بیان داشت: مسئولان دستگاههای اجرایی، نماینده عالی دولت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای مشکلات اصلی شهر همچون رفع پس زدگی و اجرای طرح فاضلاب، مشکل کارگران شهرداری و غیره را در اولویت کاری خود قرار دهند.

امام جمعه موقت خرمشهر ادامه داد: امیدواریم که مسئولان منطقه آزاد اروند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با کار جهادی و میدانی مشکلات مردم را مرتفع کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی در کشور گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی یک امیدی در دل مردم دیده شد  چرا که شرایط زندگی برای مردم سخت شده، ارزش پول و قدرت خرید مردم کاهش یافته و آمار بیکاری افزایش دارد.

حجت‌الاسلام حمادی با بیان اینکه مردم به دولت سیزدهم امیدوار هستند گفت: رییس جمهوری با توجه به اینکه در قوه قضاییه عملکرد خوبی داشت باعث شد که همه ما امیدوار شویم که آینده خوبی را برای بهبود شرایط اقتصادی کشور رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وحدت و همفکری مسلمانان شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: باید وحدت کلمه در جامعه حفظ شود زیرا این وحدت عامل اقتدار و تداوم پیروزی ملت در مقابل دشمنان است.

حجت‌الاسلام حمادی با اشاره به عملیات انتحاری اخیر افغانستان گفت: هدف عملیات انتخاری اخیر در بین نمازگزاران شیعه افغانستان تفرقه بین شیعه و سنی ناشی از حرکت داعش است.

وی افزود: داعش متولد تفکر آمریکا بود و وقتی در سوریه شکست خورد به افغانستان  رفتند.

وی گفت: امید است این اتفاقات نه تنها عامل تفرقه ای بین شیعه و سنی نشود بلکه اتحادی بین مسلمانان شیعه و سنی ایجاد کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار