تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۳۴۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس
 دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جمعه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری سه بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

 تیم فولاد که فصل گذشته در رده ششم رقابت‌ها قرار گرفت در فصل جدید در  مقابل پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی بود.

در سوی دیگر پرسپولیسی ها آمده بودند تا  از اهواز  با دست پر برگردند و روند نتیجه گیری خود در این فصل آغاز کنند.

تقابل یحیی گل محمدی و عبداله ویسی ۲ مربی جوان فوتبال کشورمان که سابقه حضور در تیم ملی را دارند در نوع خود جالب توجه بود.

چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت مناسبی برخوردار بود اگرچه کادر فنی تیم پرسپولیس نسبت به این موضوع معترض بودند.

تیم پرسپولیس چند روز گذشته در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و خستگی بازیکنان این تیم به ویژه در نیمه اول نمایان بود. 

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند. تعدادی از بازیکنان پایه باشگاه فولاد در ورزشگاه حضور داشتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود اگرچه حدود ۱۰۰ نفر افراد متفرقه در نیمه اول در جایگاه ویژه و خبرنگاران حضور داشتند که بین ۲ نیمه با تذکر نماینده فدراسیون و مسوولین برگزاری، به بیرون از ورزشگاه هدایت شدند.

پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود و تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کردند.

ایوب والی کاپیتان فولادی ها غایب بزرگ این دیدار از روی نیمکت نظاره گر بازی بود. فولاد خوزستان ۲ فصل اخیر در بازی های خانگی خود شکستی را متحمل نشده بود.

بازیکنان تیم فولادخوزستان پیش از شروع بازی به هنگام گرفتن عکس تیمی، با در دست داشتن بنری حاوی " مردم زلزله زده اندیکا را دریابیم" از مردم این منطقه حمایت کردند.

عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس از ابتدا روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت و به جای او مهدی عبدی در راس خط حمله شاگردان گل‌محمدی قرار گرفت.

این بازی به دلیل درگذشت اصغر خلیلی پیشکسوت فوتبال ایران با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

برخی هواداران فولاد و پرسپولیس در بیرون ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند و با گوشی خود نظاره گر بازی بودند.

لیست پرسپولیس ۲ جای خالی داشت؛ سیامک نعمتی و علیرضا ابراهیمی ۲ غایب غیرمنتظره این تیم بودند. در این بازی رضا اسدی با شماره هشت برای پرسپولیس به میدان رفت در حالی که این لباس پیش از این سال‌ها بر تن احمدنورالهی بود.

در نیمه دوم نیمکت نشینان فولاد به تصمیم داور در مورد اعلام پرتاب اوت اعتراض کردند که در نهایت داور بازی به ایمان مبعلی مربی تیم فولاد کارت زرد نشان داد. 

یحیی گل محمدی و عبداله ویسی سرمربیان ۲ تیم چند بار به تصمیم داوری معترض بودند که با واکنش داور و تذکر او روبه رو شدند.

قضاوت این دیدار برعهده محمدحسین ترابیان بود که فرهاد فرهادپور و علیرضا مرادی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار صابر حردانی بازیکن فولاد از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

تیم پرسپولیس با این برد سه امتیازی شد و در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار